Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Dobrego Startu. Od głoski do słowa + CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program "Metoda Dobrego Startu. Od głoski do słowa" skierowany jest do dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych, które rozwijają się w sposób nieharmonijny. Jest to szczególnie przydatne dla dzieci z opóźnieniami w rozwoju języka i mowy, spowodowanymi różnymi czynnikami, takimi jak niepełnosprawność słuchowa, intelektualna, SLI, czy sprzężone zaburzenia rozwojowe. Po wprowadzeniu niezbędnych zmian, zwłaszcza dotyczących ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych, program może być również wykorzystywany w pracy z najmłodszymi dziećmi, które rozwijają się prawidłowo, nawet od 2. roku życia.
Głównym celem programu Od głoski do słowa jest wspieranie rozwoju języka i mowy u dzieci z problemami słuchowymi oraz opóźnionym rozwojem mowy. Kluczowe elementy programu, takie jak rymowanki i śpiewanki, a także związane z nimi zabawy, służą do wzbogacania słownictwa dzieci. Przy ich tworzeniu zwrócono uwagę na akcent, melodię i rytm. Ćwiczenia zawarte w programie uczą regulacji oddechu, doskonalenia głosu, słuchu oraz poprawy wymowy sylab, słów i prostych zdań. Program zawiera podręcznik, instrukcję, dwa zeszyty ćwiczeń z ilustracjami i tekstami rymowanek, zestaw 14 kart z abstrakcyjnymi wzorami do ćwiczeń oraz płytę CD z melodiami do rymowanek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program "Metoda Dobrego Startu. Od głoski do słowa" skierowany jest do dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych, które rozwijają się w sposób nieharmonijny. Jest to szczególnie przydatne dla dzieci z opóźnieniami w rozwoju języka i mowy, spowodowanymi różnymi czynnikami, takimi jak niepełnosprawność słuchowa, intelektualna, SLI, czy sprzężone zaburzenia rozwojowe. Po wprowadzeniu niezbędnych zmian, zwłaszcza dotyczących ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych, program może być również wykorzystywany w pracy z najmłodszymi dziećmi, które rozwijają się prawidłowo, nawet od 2. roku życia.
Głównym celem programu Od głoski do słowa jest wspieranie rozwoju języka i mowy u dzieci z problemami słuchowymi oraz opóźnionym rozwojem mowy. Kluczowe elementy programu, takie jak rymowanki i śpiewanki, a także związane z nimi zabawy, służą do wzbogacania słownictwa dzieci. Przy ich tworzeniu zwrócono uwagę na akcent, melodię i rytm. Ćwiczenia zawarte w programie uczą regulacji oddechu, doskonalenia głosu, słuchu oraz poprawy wymowy sylab, słów i prostych zdań. Program zawiera podręcznik, instrukcję, dwa zeszyty ćwiczeń z ilustracjami i tekstami rymowanek, zestaw 14 kart z abstrakcyjnymi wzorami do ćwiczeń oraz płytę CD z melodiami do rymowanek.
