Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to zbiór artykułów mających na celu przedstawienie wieloaspektowej natury mediatyzacji w komunikacji politycznej. Wkład w nią wnieśli autorzy z różnych ośrodków akademickich, takich jak Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie i Uniwersytet Śląski w Katowicach. Ich refleksje skupiają się na wynikach badań z dziedziny politologii oraz medioznawstwa, a niekiedy także na styku tych dwóch obszarów naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to zbiór artykułów mających na celu przedstawienie wieloaspektowej natury mediatyzacji w komunikacji politycznej. Wkład w nią wnieśli autorzy z różnych ośrodków akademickich, takich jak Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie i Uniwersytet Śląski w Katowicach. Ich refleksje skupiają się na wynikach badań z dziedziny politologii oraz medioznawstwa, a niekiedy także na styku tych dwóch obszarów naukowych.