Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media informacyjne. Współczesne media. Tom 2
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Współczesne media. Media informacyjne" jest siódmą pozycją w serii "Współczesne media", wydawanej przez Wydawnictwo UMCS od 2009 roku pod naszym nadzorem. Ta publikacja jest skierowana do osób zainteresowanych teoretycznymi oraz praktycznymi aspektami mediów. Zawiera artykuły omawiające temat sposobów, w jakie media realizują swoją funkcję informacyjną, chociaż warto podkreślić, że określenie "media informacyjne" użyte w tytule nie pełni tu roli definicyjnej. Służy raczej jako inspiracja do refleksji i dyskusji na temat informacyjnej roli mediów, otwierając nowe perspektywy w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Współczesne media. Media informacyjne" jest siódmą pozycją w serii "Współczesne media", wydawanej przez Wydawnictwo UMCS od 2009 roku pod naszym nadzorem. Ta publikacja jest skierowana do osób zainteresowanych teoretycznymi oraz praktycznymi aspektami mediów. Zawiera artykuły omawiające temat sposobów, w jakie media realizują swoją funkcję informacyjną, chociaż warto podkreślić, że określenie "media informacyjne" użyte w tytule nie pełni tu roli definicyjnej. Służy raczej jako inspiracja do refleksji i dyskusji na temat informacyjnej roli mediów, otwierając nowe perspektywy w tej dziedzinie.