Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing w działalności agencji reklamowej. Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka w sposób przystępny wprowadza czytelnika w świat marketingu, przybliżając kluczowe pojęcia związane z tym obszarem. Autorzy opisują, jakie elementy składają się na system marketingowy, ujawniając jego złożoność poprzez omówienie marketing-mix, które obejmuje między innymi politykę cenową, strategię dystrybucji oraz promocję. Nie pomijają także kwestii zachowań konsumenckich i segmentacji rynku, które są kluczowe dla zrozumienia dynamiki rynkowej.
W miarę jak rozwija się narracja, książka zagłębia się w tematy bardziej szczegółowe, jak system informacji marketingowej oraz metody przeprowadzania badań marketingowych. Kolejnym istotnym elementem opisywanym w publikacji jest planowanie marketingowe, które stanowi fundament skutecznych działań w tej dziedzinie.
Na zakończenie, autorzy prezentują zestawienie 22 niezmiennych praw marketingu, które stanowią esencję know-how, będąc doskonałym podsumowaniem dla czytających, poszukujących konkretnej wiedzy i skutecznych strategii w obszarze marketingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka w sposób przystępny wprowadza czytelnika w świat marketingu, przybliżając kluczowe pojęcia związane z tym obszarem. Autorzy opisują, jakie elementy składają się na system marketingowy, ujawniając jego złożoność poprzez omówienie marketing-mix, które obejmuje między innymi politykę cenową, strategię dystrybucji oraz promocję. Nie pomijają także kwestii zachowań konsumenckich i segmentacji rynku, które są kluczowe dla zrozumienia dynamiki rynkowej.
W miarę jak rozwija się narracja, książka zagłębia się w tematy bardziej szczegółowe, jak system informacji marketingowej oraz metody przeprowadzania badań marketingowych. Kolejnym istotnym elementem opisywanym w publikacji jest planowanie marketingowe, które stanowi fundament skutecznych działań w tej dziedzinie.
Na zakończenie, autorzy prezentują zestawienie 22 niezmiennych praw marketingu, które stanowią esencję know-how, będąc doskonałym podsumowaniem dla czytających, poszukujących konkretnej wiedzy i skutecznych strategii w obszarze marketingu.
