Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing sportu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
We współczesnym świecie sport szybko staje się coraz bardziej profesjonalny i komercyjny, co bezpośrednio wpływa na rozwój marketingu sportowego. Ten dynamicznie rozwijający się obszar zaczyna odgrywać kluczową rolę, obejmując analizę istoty marketingu sportowego, jego warunków oraz rynków i produktów dostępnych w tej branży. Zmieniają się także metody ustalania cen, dystrybucji oraz promocji produktów i organizacji sportowych. Współczesne media również coraz bardziej zaznaczają swoją obecność w marketingu, co uwypukla rolę sponsorów. Książka zawiera cenne studia przypadków, które poszerzają wiedzę na temat praktycznego zastosowania omawianych koncepcji.
Publikacja została zaprojektowana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych oraz wychowania fizycznego, a także profesjonalistach pracujących w marketingu sportowym w klubach, stowarzyszeniach oraz innych organizacjach związanych ze sportem. Będzie również wartościowa dla sponsorów i wszystkich zainteresowanych głębszym zrozumieniem tego obszaru.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
We współczesnym świecie sport szybko staje się coraz bardziej profesjonalny i komercyjny, co bezpośrednio wpływa na rozwój marketingu sportowego. Ten dynamicznie rozwijający się obszar zaczyna odgrywać kluczową rolę, obejmując analizę istoty marketingu sportowego, jego warunków oraz rynków i produktów dostępnych w tej branży. Zmieniają się także metody ustalania cen, dystrybucji oraz promocji produktów i organizacji sportowych. Współczesne media również coraz bardziej zaznaczają swoją obecność w marketingu, co uwypukla rolę sponsorów. Książka zawiera cenne studia przypadków, które poszerzają wiedzę na temat praktycznego zastosowania omawianych koncepcji.
Publikacja została zaprojektowana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych oraz wychowania fizycznego, a także profesjonalistach pracujących w marketingu sportowym w klubach, stowarzyszeniach oraz innych organizacjach związanych ze sportem. Będzie również wartościowa dla sponsorów i wszystkich zainteresowanych głębszym zrozumieniem tego obszaru.
