Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzieło „Marketing” autorstwa Kotlera, we współpracy z Kellerem i Chernevem, od prawie sześciu dekad służy jako niezastąpione źródło wiedzy dla menedżerów na całym świecie. Obecne wydanie oparto na amerykańskiej wersji z 2022 roku, będącej już szesnastą edycją. Świat marketingu doświadczył znaczących przeobrażeń, wynikających z globalizacji, rosnącego znaczenia społecznej odpowiedzialności, a także dzięki szybkiemu rozwojowi technologii, handlu online i cyfrowej komunikacji. Ponadto media społecznościowe, analiza danych, automatyzacja procesów oraz sztuczna inteligencja przyczyniły się do rewolucji w wielu branżach, otwierając zupełnie nowe możliwości. Na te wyzwania obecne wydanie „Marketingu” odpowiada, oferując menedżerom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Kluczowym celem nowej edycji było stworzenie wszechstronnego, aktualnego i wciągającego podręcznika, który dokładnie wyjaśnia współczesne zadania marketingowe. Skupiono się na takich funkcjach jak opracowywanie strategicznych planów marketingowych, zrozumienie rynku oraz zdobywanie cennych analiz rynkowych. Książka omawia również tworzenie skutecznych strategii marketingowych oraz projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości rynkowej, uwzględniając przy tym społeczną odpowiedzialność biznesu.
Niezmiennie, „Marketing” wyróżnia się umiejętnym połączeniem teorii z praktyką oraz bogactwem aktualnych przykładów. Diagramy, tabele i wykresy dopełniają treść, ułatwiając zrozumienie omawianych zagadnień. Podany opis jest zgodny z informacjami od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzieło „Marketing” autorstwa Kotlera, we współpracy z Kellerem i Chernevem, od prawie sześciu dekad służy jako niezastąpione źródło wiedzy dla menedżerów na całym świecie. Obecne wydanie oparto na amerykańskiej wersji z 2022 roku, będącej już szesnastą edycją. Świat marketingu doświadczył znaczących przeobrażeń, wynikających z globalizacji, rosnącego znaczenia społecznej odpowiedzialności, a także dzięki szybkiemu rozwojowi technologii, handlu online i cyfrowej komunikacji. Ponadto media społecznościowe, analiza danych, automatyzacja procesów oraz sztuczna inteligencja przyczyniły się do rewolucji w wielu branżach, otwierając zupełnie nowe możliwości. Na te wyzwania obecne wydanie „Marketingu” odpowiada, oferując menedżerom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Kluczowym celem nowej edycji było stworzenie wszechstronnego, aktualnego i wciągającego podręcznika, który dokładnie wyjaśnia współczesne zadania marketingowe. Skupiono się na takich funkcjach jak opracowywanie strategicznych planów marketingowych, zrozumienie rynku oraz zdobywanie cennych analiz rynkowych. Książka omawia również tworzenie skutecznych strategii marketingowych oraz projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości rynkowej, uwzględniając przy tym społeczną odpowiedzialność biznesu.
Niezmiennie, „Marketing” wyróżnia się umiejętnym połączeniem teorii z praktyką oraz bogactwem aktualnych przykładów. Diagramy, tabele i wykresy dopełniają treść, ułatwiając zrozumienie omawianych zagadnień. Podany opis jest zgodny z informacjami od wydawcy.
