Książka - Marketing

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dzieło „Marketing” autorstwa Kotlera, we współpracy z Kellerem i Chernevem, od prawie sześciu dekad służy jako niezastąpione źródło wiedzy dla menedżerów na całym świecie. Obecne wydanie oparto na amerykańskiej wersji z 2022 roku, będącej już szesnastą edycją. Świat marketingu doświadczył znaczących przeobrażeń, wynikających z globalizacji, rosnącego znaczenia społecznej odpowiedzialności, a także dzięki szybkiemu rozwojowi technologii, handlu online i cyfrowej komunikacji. Ponadto media społecznościowe, analiza danych, automatyzacja procesów oraz sztuczna inteligencja przyczyniły się do rewolucji w wielu branżach, otwierając zupełnie nowe możliwości. Na te wyzwania obecne wydanie „Marketingu” odpowiada, oferując menedżerom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Kluczowym celem nowej edycji było stworzenie wszechstronnego, aktualnego i wciągającego podręcznika, który dokładnie wyjaśnia współczesne zadania marketingowe. Skupiono się na takich funkcjach jak opracowywanie strategicznych planów marketingowych, zrozumienie rynku oraz zdobywanie cennych analiz rynkowych. Książka omawia również tworzenie skutecznych strategii marketingowych oraz projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości rynkowej, uwzględniając przy tym społeczną odpowiedzialność biznesu.

Niezmiennie, „Marketing” wyróżnia się umiejętnym połączeniem teorii z praktyką oraz bogactwem aktualnych przykładów. Diagramy, tabele i wykresy dopełniają treść, ułatwiając zrozumienie omawianych zagadnień. Podany opis jest zgodny z informacjami od wydawcy.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dzieło „Marketing” autorstwa Kotlera, we współpracy z Kellerem i Chernevem, od prawie sześciu dekad służy jako niezastąpione źródło wiedzy dla menedżerów na całym świecie. Obecne wydanie oparto na amerykańskiej wersji z 2022 roku, będącej już szesnastą edycją. Świat marketingu doświadczył znaczących przeobrażeń, wynikających z globalizacji, rosnącego znaczenia społecznej odpowiedzialności, a także dzięki szybkiemu rozwojowi technologii, handlu online i cyfrowej komunikacji. Ponadto media społecznościowe, analiza danych, automatyzacja procesów oraz sztuczna inteligencja przyczyniły się do rewolucji w wielu branżach, otwierając zupełnie nowe możliwości. Na te wyzwania obecne wydanie „Marketingu” odpowiada, oferując menedżerom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Kluczowym celem nowej edycji było stworzenie wszechstronnego, aktualnego i wciągającego podręcznika, który dokładnie wyjaśnia współczesne zadania marketingowe. Skupiono się na takich funkcjach jak opracowywanie strategicznych planów marketingowych, zrozumienie rynku oraz zdobywanie cennych analiz rynkowych. Książka omawia również tworzenie skutecznych strategii marketingowych oraz projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości rynkowej, uwzględniając przy tym społeczną odpowiedzialność biznesu.

Niezmiennie, „Marketing” wyróżnia się umiejętnym połączeniem teorii z praktyką oraz bogactwem aktualnych przykładów. Diagramy, tabele i wykresy dopełniają treść, ułatwiając zrozumienie omawianych zagadnień. Podany opis jest zgodny z informacjami od wydawcy.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 672
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 215 × 275 mm
ID: 9788383382289
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Rebis , ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań, Polska ,[email protected] ,tel. 61 867 81 40

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info