Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jay Conrad Levinson w swojej książce przedstawia innowacyjne metody dotarcia do klientów, które dzięki nowym technologiom zrewolucjonizowały marketing w małych firmach na całym świecie. Publikacja oferuje zarówno sprawdzone narzędzia, jak i nowoczesne, opłacalne środki na zwiększenie udziału w rynku. Czytelnik znajdzie tu 16 najważniejszych sekretów marketingu partyzanckiego oraz sposób na stworzenie kreatywnego i ekonomicznego planu marketingowego. Dodatkowo, przedstawione są strategie wykorzystania internetu w marketingu, takie jak pozycjonowanie stron, oraz zastosowanie mediów nowych technologii jak RSS, blogi, podcasty i automatyzacja marketingu. Książka zawiera również porady dotyczące zarządzania zespołem w erze pracy zdalnej i wolnych zawodów. "Marketing partyzancki" to nieodzowne źródło wiedzy dla każdego drobnego przedsiębiorcy, które powinno znaleźć się w każdej bibliotece małej firmy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jay Conrad Levinson w swojej książce przedstawia innowacyjne metody dotarcia do klientów, które dzięki nowym technologiom zrewolucjonizowały marketing w małych firmach na całym świecie. Publikacja oferuje zarówno sprawdzone narzędzia, jak i nowoczesne, opłacalne środki na zwiększenie udziału w rynku. Czytelnik znajdzie tu 16 najważniejszych sekretów marketingu partyzanckiego oraz sposób na stworzenie kreatywnego i ekonomicznego planu marketingowego. Dodatkowo, przedstawione są strategie wykorzystania internetu w marketingu, takie jak pozycjonowanie stron, oraz zastosowanie mediów nowych technologii jak RSS, blogi, podcasty i automatyzacja marketingu. Książka zawiera również porady dotyczące zarządzania zespołem w erze pracy zdalnej i wolnych zawodów. "Marketing partyzancki" to nieodzowne źródło wiedzy dla każdego drobnego przedsiębiorcy, które powinno znaleźć się w każdej bibliotece małej firmy.
