Książka - Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing należy do tych dziedzin, które nieustannie przechodzą ewolucję, wprowadzając liczne, dynamiczne zmiany. Obserwujemy, jak różnorodność kanałów komunikacji ciągle się zwiększa i jak te zmiany wpływają na nasze nawyki zakupowe, zwłaszcza widoczne w dobie pandemii. Firma analityczna McKinsey przeprowadziła badania, które wykazały, że aż 76% konsumentów znacząco zmodyfikowało swoje wzorce zakupowe na trwałe. Dla specjalistów od marketingu te zmiany stanowią ogromne wyzwania, z których najważniejszym jest odbudowanie prawdziwych, opartych na zaufaniu relacji z klientami. Aby to osiągnąć, niezbędna jest zarówno dogłębna wiedza o konsumentach, jak i nowoczesna technologia.

Książka „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” jest przewodnikiem po nowoczesnym marketingu dla marketerów, przedsiębiorców oraz menedżerów, pomagając im skuteczniej dostarczać wartość i budować przewagę konkurencyjną w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach obserwujemy dwie istotne zmiany w marketingu. Pierwsza to przejście z masowego do spersonalizowanego marketingu, w którym treści, kanały i czas kontaktu są precyzyjnie dostosowane do odbiorcy przy pomocy zautomatyzowanych procesów. Drugą rewolucją jest skupienie na Customer Experience, gdzie kluczowym elementem staje się hiperpersonalizacja, opierająca się na analizie danych klienta za pomocą narzędzi z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.

Autor książki doskonale opisuje wyzwania współczesnych marketerów, ilustrując je rzeczywistymi przykładami, a także prezentuje nowe technologie, które mogą przekształcić znane już metody działania w marketingu, nadając im nową energię i skuteczność.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marketing należy do tych dziedzin, które nieustannie przechodzą ewolucję, wprowadzając liczne, dynamiczne zmiany. Obserwujemy, jak różnorodność kanałów komunikacji ciągle się zwiększa i jak te zmiany wpływają na nasze nawyki zakupowe, zwłaszcza widoczne w dobie pandemii. Firma analityczna McKinsey przeprowadziła badania, które wykazały, że aż 76% konsumentów znacząco zmodyfikowało swoje wzorce zakupowe na trwałe. Dla specjalistów od marketingu te zmiany stanowią ogromne wyzwania, z których najważniejszym jest odbudowanie prawdziwych, opartych na zaufaniu relacji z klientami. Aby to osiągnąć, niezbędna jest zarówno dogłębna wiedza o konsumentach, jak i nowoczesna technologia.

Książka „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” jest przewodnikiem po nowoczesnym marketingu dla marketerów, przedsiębiorców oraz menedżerów, pomagając im skuteczniej dostarczać wartość i budować przewagę konkurencyjną w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach obserwujemy dwie istotne zmiany w marketingu. Pierwsza to przejście z masowego do spersonalizowanego marketingu, w którym treści, kanały i czas kontaktu są precyzyjnie dostosowane do odbiorcy przy pomocy zautomatyzowanych procesów. Drugą rewolucją jest skupienie na Customer Experience, gdzie kluczowym elementem staje się hiperpersonalizacja, opierająca się na analizie danych klienta za pomocą narzędzi z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.

Autor książki doskonale opisuje wyzwania współczesnych marketerów, ilustrując je rzeczywistymi przykładami, a także prezentuje nowe technologie, które mogą przekształcić znane już metody działania w marketingu, nadając im nową energię i skuteczność.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 89.87 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301218379

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki: Grzegorz Błażewicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info