Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing należy do tych dziedzin, które nieustannie przechodzą ewolucję, wprowadzając liczne, dynamiczne zmiany. Obserwujemy, jak różnorodność kanałów komunikacji ciągle się zwiększa i jak te zmiany wpływają na nasze nawyki zakupowe, zwłaszcza widoczne w dobie pandemii. Firma analityczna McKinsey przeprowadziła badania, które wykazały, że aż 76% konsumentów znacząco zmodyfikowało swoje wzorce zakupowe na trwałe. Dla specjalistów od marketingu te zmiany stanowią ogromne wyzwania, z których najważniejszym jest odbudowanie prawdziwych, opartych na zaufaniu relacji z klientami. Aby to osiągnąć, niezbędna jest zarówno dogłębna wiedza o konsumentach, jak i nowoczesna technologia.
Książka „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” jest przewodnikiem po nowoczesnym marketingu dla marketerów, przedsiębiorców oraz menedżerów, pomagając im skuteczniej dostarczać wartość i budować przewagę konkurencyjną w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach obserwujemy dwie istotne zmiany w marketingu. Pierwsza to przejście z masowego do spersonalizowanego marketingu, w którym treści, kanały i czas kontaktu są precyzyjnie dostosowane do odbiorcy przy pomocy zautomatyzowanych procesów. Drugą rewolucją jest skupienie na Customer Experience, gdzie kluczowym elementem staje się hiperpersonalizacja, opierająca się na analizie danych klienta za pomocą narzędzi z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.
Autor książki doskonale opisuje wyzwania współczesnych marketerów, ilustrując je rzeczywistymi przykładami, a także prezentuje nowe technologie, które mogą przekształcić znane już metody działania w marketingu, nadając im nową energię i skuteczność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marketing należy do tych dziedzin, które nieustannie przechodzą ewolucję, wprowadzając liczne, dynamiczne zmiany. Obserwujemy, jak różnorodność kanałów komunikacji ciągle się zwiększa i jak te zmiany wpływają na nasze nawyki zakupowe, zwłaszcza widoczne w dobie pandemii. Firma analityczna McKinsey przeprowadziła badania, które wykazały, że aż 76% konsumentów znacząco zmodyfikowało swoje wzorce zakupowe na trwałe. Dla specjalistów od marketingu te zmiany stanowią ogromne wyzwania, z których najważniejszym jest odbudowanie prawdziwych, opartych na zaufaniu relacji z klientami. Aby to osiągnąć, niezbędna jest zarówno dogłębna wiedza o konsumentach, jak i nowoczesna technologia.
Książka „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” jest przewodnikiem po nowoczesnym marketingu dla marketerów, przedsiębiorców oraz menedżerów, pomagając im skuteczniej dostarczać wartość i budować przewagę konkurencyjną w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach obserwujemy dwie istotne zmiany w marketingu. Pierwsza to przejście z masowego do spersonalizowanego marketingu, w którym treści, kanały i czas kontaktu są precyzyjnie dostosowane do odbiorcy przy pomocy zautomatyzowanych procesów. Drugą rewolucją jest skupienie na Customer Experience, gdzie kluczowym elementem staje się hiperpersonalizacja, opierająca się na analizie danych klienta za pomocą narzędzi z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.
Autor książki doskonale opisuje wyzwania współczesnych marketerów, ilustrując je rzeczywistymi przykładami, a także prezentuje nowe technologie, które mogą przekształcić znane już metody działania w marketingu, nadając im nową energię i skuteczność.
