Książka - Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka „Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?” to bogaty w treści przewodnik, który w innowacyjny sposób bada różnorodne aspekty związania między zachowaniami konsumenckimi a światem mody. To nie pozycja o samym projektowaniu odzieży, lecz o sztuce kreowania marek modowych. Autorzy skupili się na dostarczaniu praktycznej wiedzy oraz porad, które będą nieocenioną pomocą dla osób pragnących stworzyć lub wzmocnić swoją markę w modowej branży. Łącząc w sobie zarówno akademickie podejście, jak i praktyczne doświadczenia z zakresu biznesu, praca ta oferuje szczegółowe spojrzenie socjologiczne i marketingowe jednocześnie. Fundamentalnym elementem książki są szczegółowe badania dotyczące konsumentów mody, przeprowadzane z użyciem zróżnicowanych, przede wszystkim jakościowych metod analitycznych. Publikacja ta skierowana jest nie tylko do wykładowców, studentów zarządzania, marketingu czy projektowania mody. To doskonałe źródło wiedzy również dla osób rozpoczynających karierę w branży odzieżowej oraz dla doświadczonych menedżerów, którzy poszukują inspiracji lub pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat budowania marki modowej.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka „Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?” to bogaty w treści przewodnik, który w innowacyjny sposób bada różnorodne aspekty związania między zachowaniami konsumenckimi a światem mody. To nie pozycja o samym projektowaniu odzieży, lecz o sztuce kreowania marek modowych. Autorzy skupili się na dostarczaniu praktycznej wiedzy oraz porad, które będą nieocenioną pomocą dla osób pragnących stworzyć lub wzmocnić swoją markę w modowej branży. Łącząc w sobie zarówno akademickie podejście, jak i praktyczne doświadczenia z zakresu biznesu, praca ta oferuje szczegółowe spojrzenie socjologiczne i marketingowe jednocześnie. Fundamentalnym elementem książki są szczegółowe badania dotyczące konsumentów mody, przeprowadzane z użyciem zróżnicowanych, przede wszystkim jakościowych metod analitycznych. Publikacja ta skierowana jest nie tylko do wykładowców, studentów zarządzania, marketingu czy projektowania mody. To doskonałe źródło wiedzy również dla osób rozpoczynających karierę w branży odzieżowej oraz dla doświadczonych menedżerów, którzy poszukują inspiracji lub pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat budowania marki modowej.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 224
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 160 × 240 mm
ID: 9788320823141

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info