Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?” to bogaty w treści przewodnik, który w innowacyjny sposób bada różnorodne aspekty związania między zachowaniami konsumenckimi a światem mody. To nie pozycja o samym projektowaniu odzieży, lecz o sztuce kreowania marek modowych. Autorzy skupili się na dostarczaniu praktycznej wiedzy oraz porad, które będą nieocenioną pomocą dla osób pragnących stworzyć lub wzmocnić swoją markę w modowej branży. Łącząc w sobie zarówno akademickie podejście, jak i praktyczne doświadczenia z zakresu biznesu, praca ta oferuje szczegółowe spojrzenie socjologiczne i marketingowe jednocześnie. Fundamentalnym elementem książki są szczegółowe badania dotyczące konsumentów mody, przeprowadzane z użyciem zróżnicowanych, przede wszystkim jakościowych metod analitycznych. Publikacja ta skierowana jest nie tylko do wykładowców, studentów zarządzania, marketingu czy projektowania mody. To doskonałe źródło wiedzy również dla osób rozpoczynających karierę w branży odzieżowej oraz dla doświadczonych menedżerów, którzy poszukują inspiracji lub pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat budowania marki modowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?” to bogaty w treści przewodnik, który w innowacyjny sposób bada różnorodne aspekty związania między zachowaniami konsumenckimi a światem mody. To nie pozycja o samym projektowaniu odzieży, lecz o sztuce kreowania marek modowych. Autorzy skupili się na dostarczaniu praktycznej wiedzy oraz porad, które będą nieocenioną pomocą dla osób pragnących stworzyć lub wzmocnić swoją markę w modowej branży. Łącząc w sobie zarówno akademickie podejście, jak i praktyczne doświadczenia z zakresu biznesu, praca ta oferuje szczegółowe spojrzenie socjologiczne i marketingowe jednocześnie. Fundamentalnym elementem książki są szczegółowe badania dotyczące konsumentów mody, przeprowadzane z użyciem zróżnicowanych, przede wszystkim jakościowych metod analitycznych. Publikacja ta skierowana jest nie tylko do wykładowców, studentów zarządzania, marketingu czy projektowania mody. To doskonałe źródło wiedzy również dla osób rozpoczynających karierę w branży odzieżowej oraz dla doświadczonych menedżerów, którzy poszukują inspiracji lub pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat budowania marki modowej.