Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Logopedia. Systemowa terapia językowa dla dzieci..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najnowsze badania nad dysleksją ujawniają, że jest to zaburzenie związane z językiem, którego źródłem są wczesne trudności w przyswajaniu języka przez dzieci. W rezultacie może dochodzić do ograniczeń w zakresie wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego korzystania z języka w codziennych interakcjach. Książka ta poświęca wiele uwagi edukacji polonistycznej, skupiając się na rozwijaniu kompetencji językowych i komunikacyjnych, takich jak słuchanie i rozumienie tekstów, czytanie ze zrozumieniem, a także tworzenie tekstów ustnych i pisemnych. Porusza również kwestie fonetyczne i ortograficzne. Taka perspektywa otwiera nowe możliwości dla inkluzywnego nauczania językowego osób z dysleksją poprzez metody aktywizujące skupiające się na pragmatyce języka i dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów z dysleksją na poziomie szkoły podstawowej. Istotne jest, że mogą one być zastosowane także na późniejszych etapach edukacji, dzięki odpowiedniemu doborowi materiałów językowych. Publikacja zawiera również karty pracy z praktycznymi ćwiczeniami, które pomagają rozwijać kluczowe umiejętności językowe, takie jak słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najnowsze badania nad dysleksją ujawniają, że jest to zaburzenie związane z językiem, którego źródłem są wczesne trudności w przyswajaniu języka przez dzieci. W rezultacie może dochodzić do ograniczeń w zakresie wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego korzystania z języka w codziennych interakcjach. Książka ta poświęca wiele uwagi edukacji polonistycznej, skupiając się na rozwijaniu kompetencji językowych i komunikacyjnych, takich jak słuchanie i rozumienie tekstów, czytanie ze zrozumieniem, a także tworzenie tekstów ustnych i pisemnych. Porusza również kwestie fonetyczne i ortograficzne. Taka perspektywa otwiera nowe możliwości dla inkluzywnego nauczania językowego osób z dysleksją poprzez metody aktywizujące skupiające się na pragmatyce języka i dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów z dysleksją na poziomie szkoły podstawowej. Istotne jest, że mogą one być zastosowane także na późniejszych etapach edukacji, dzięki odpowiedniemu doborowi materiałów językowych. Publikacja zawiera również karty pracy z praktycznymi ćwiczeniami, które pomagają rozwijać kluczowe umiejętności językowe, takie jak słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie.
