Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kształcenie geometryczne w systemie pedagogicznym Marii Montessori
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia, w jaki sposób dzieci w przedszkolach i szkołach mogą odkrywać podstawy geometrii, podążając za metodą edukacyjną Marii Montessori. Dzięki unikalnym materiałom dydaktycznym, które są charakterystyczne dla tego podejścia, dzieci uczą się poprzez zmysłowe doświadczenia i manipulacje rzeczywistymi przedmiotami. Proces ten pozwala im na samodzielne budowanie wiedzy, kreowanie pojęć geometrycznych, opracowywanie reguł oraz odkrywanie algorytmów i wzorów matematycznych, które mogą potem stosować w nowych kontekstach z pełnym zrozumieniem.
Materiały te są zaprojektowane, aby wspierać dzieci w ich edukacyjnej podróży, umożliwiając im osiąganie coraz wyższego poziomu w rozumieniu matematyki poprzez własną aktywność. Jednocześnie zmienia to tradycyjny sposób nauki matematyki, który polega na pamięciowym przyswajaniu gotowych definicji i wzorów, na bardziej aktywne i samodzielne podejście, gdzie dzieci same odkrywają i formułują zasady matematyczne.
Kluczowym elementem tego procesu jest odpowiednia rola nauczyciela, który wspiera dzieci w ich odkryciach, pozostając jednak w tle i pozwalając im na samodzielne eksploracje. Książka jest skierowana do nauczycieli na różnych etapach edukacji, w tym przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także do pedagogów specjalnych, rodziców prowadzących edukację domową, nauczycieli pracujących w klasach łączonych oraz studentów pedagogiki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia, w jaki sposób dzieci w przedszkolach i szkołach mogą odkrywać podstawy geometrii, podążając za metodą edukacyjną Marii Montessori. Dzięki unikalnym materiałom dydaktycznym, które są charakterystyczne dla tego podejścia, dzieci uczą się poprzez zmysłowe doświadczenia i manipulacje rzeczywistymi przedmiotami. Proces ten pozwala im na samodzielne budowanie wiedzy, kreowanie pojęć geometrycznych, opracowywanie reguł oraz odkrywanie algorytmów i wzorów matematycznych, które mogą potem stosować w nowych kontekstach z pełnym zrozumieniem.
Materiały te są zaprojektowane, aby wspierać dzieci w ich edukacyjnej podróży, umożliwiając im osiąganie coraz wyższego poziomu w rozumieniu matematyki poprzez własną aktywność. Jednocześnie zmienia to tradycyjny sposób nauki matematyki, który polega na pamięciowym przyswajaniu gotowych definicji i wzorów, na bardziej aktywne i samodzielne podejście, gdzie dzieci same odkrywają i formułują zasady matematyczne.
Kluczowym elementem tego procesu jest odpowiednia rola nauczyciela, który wspiera dzieci w ich odkryciach, pozostając jednak w tle i pozwalając im na samodzielne eksploracje. Książka jest skierowana do nauczycieli na różnych etapach edukacji, w tym przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także do pedagogów specjalnych, rodziców prowadzących edukację domową, nauczycieli pracujących w klasach łączonych oraz studentów pedagogiki.
