Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielka magia. Odważ się żyć kreatywnie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka powieści "Jedz, módl się, kochaj" oraz wielu innych bestsellerów od dawna inspiruje swoich czytelników. Tym razem Elizabeth Gilbert skierowała swoją uwagę na osoby, które borykają się z brakiem pewności siebie, wytrwałości i cierpliwości, potrzebnych do realizacji swoich marzeń i odkrywania życiowego powołania. Pokazuje, jak można skutecznie pokonać te przeciwności.
Dla każdego, kto marzy o napisaniu książki, stworzeniu dzieła sztuki, odkryciu nowych dróg w karierze czy po prostu wzbogaceniu codziennego życia odrobiną pasji, "Wielka Magia" otwiera drzwi do wspaniałego świata twórczej ciekawości, siły i radości.
Publikacja powstała w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematem kreatywności, które wywołał wykład Elizabeth Gilbert podczas TED Conference. Do tej pory prezentację tę obejrzało ponad 18 milionów osób na YouTube.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka powieści "Jedz, módl się, kochaj" oraz wielu innych bestsellerów od dawna inspiruje swoich czytelników. Tym razem Elizabeth Gilbert skierowała swoją uwagę na osoby, które borykają się z brakiem pewności siebie, wytrwałości i cierpliwości, potrzebnych do realizacji swoich marzeń i odkrywania życiowego powołania. Pokazuje, jak można skutecznie pokonać te przeciwności.
Dla każdego, kto marzy o napisaniu książki, stworzeniu dzieła sztuki, odkryciu nowych dróg w karierze czy po prostu wzbogaceniu codziennego życia odrobiną pasji, "Wielka Magia" otwiera drzwi do wspaniałego świata twórczej ciekawości, siły i radości.
Publikacja powstała w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematem kreatywności, które wywołał wykład Elizabeth Gilbert podczas TED Conference. Do tej pory prezentację tę obejrzało ponad 18 milionów osób na YouTube.
