Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła Miejscem (Nie)(Do)Rozwoju Studium Empiryczne na Przykładzie Gimnazjum „Wirtualnego”
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To pierwsza książka, która rzuca światło na funkcjonowanie szkół z oddziałami filialnymi w Polsce. Autorka, po omówieniu wprowadzania wirtualnych gimnazjów, szczegółowo opisuje proces tworzenia i organizacji gimnazjów w ramach polskiego systemu edukacji. Analizuje także obawy związane z reformą systemu oświaty, które pojawiały się wśród społeczeństwa.
Dodatkowo, autorka skupia się na funkcjonowaniu młodzieży w środowisku szkolnym, podkreślając istotną rolę szkoły w wspieraniu rozwoju ucznia. W oparciu o teorie J. Dewey'a, książka proponuje teoretyczne ramy działania szkoły jako miejsca sprzyjającego rozwojowi młodych ludzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To pierwsza książka, która rzuca światło na funkcjonowanie szkół z oddziałami filialnymi w Polsce. Autorka, po omówieniu wprowadzania wirtualnych gimnazjów, szczegółowo opisuje proces tworzenia i organizacji gimnazjów w ramach polskiego systemu edukacji. Analizuje także obawy związane z reformą systemu oświaty, które pojawiały się wśród społeczeństwa.
Dodatkowo, autorka skupia się na funkcjonowaniu młodzieży w środowisku szkolnym, podkreślając istotną rolę szkoły w wspieraniu rozwoju ucznia. W oparciu o teorie J. Dewey'a, książka proponuje teoretyczne ramy działania szkoły jako miejsca sprzyjającego rozwojowi młodych ludzi.
