Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kiedy Robert Iger objął stanowisko dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company w 2005 roku, firma stanęła przed wieloma wyzwaniami. Konkurencja była bardziej zacięta niż kiedykolwiek, a postęp technologiczny przyspieszał w zawrotnym tempie. Iger zdecydował się skupić na trzech kluczowych obszarach: jakości, adaptacji do nowych technologii oraz wzmocnieniu obecności Disneya na rynku międzynarodowym. Dzięki tej strategii, po 14 latach zarządzania, Disney stał się największym i najbardziej cenionym koncernem medialnym na świecie.
Pod jego kierownictwem, Disney zyskał takie marki jak Pixar, Marvel, Lucasfilm i 21st Century Fox. Wartość firmy niemal się pięciokrotnie zwiększyła, a sam Iger zdobył uznanie jako innowacyjny i skuteczny lider. W swojej książce Robert Iger dzieli się zdobytymi doświadczeniami w zarządzaniu tak potężnym przedsiębiorstwem oraz mówi o cechach niezbędnych dla efektywnego przywództwa, takich jak optymizm, odwaga, determinacja i obiektywizm.
„Przejażdżka życia” to nie tylko poradnik biznesowy, ale i fascynująca opowieść o człowieku, który rozpoczął swą karierę na najniższym szczeblu w ABC. Iger przez całe życie trzymał się zasady, że życzliwość, szacunek i uczciwość są ważniejsze od pieniędzy. Jego historia to także świadectwo niezwykłej przyjaźni z Steve’em Jobsem oraz niegasnącej miłości do uniwersum Gwiezdnych wojen.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kiedy Robert Iger objął stanowisko dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company w 2005 roku, firma stanęła przed wieloma wyzwaniami. Konkurencja była bardziej zacięta niż kiedykolwiek, a postęp technologiczny przyspieszał w zawrotnym tempie. Iger zdecydował się skupić na trzech kluczowych obszarach: jakości, adaptacji do nowych technologii oraz wzmocnieniu obecności Disneya na rynku międzynarodowym. Dzięki tej strategii, po 14 latach zarządzania, Disney stał się największym i najbardziej cenionym koncernem medialnym na świecie.
Pod jego kierownictwem, Disney zyskał takie marki jak Pixar, Marvel, Lucasfilm i 21st Century Fox. Wartość firmy niemal się pięciokrotnie zwiększyła, a sam Iger zdobył uznanie jako innowacyjny i skuteczny lider. W swojej książce Robert Iger dzieli się zdobytymi doświadczeniami w zarządzaniu tak potężnym przedsiębiorstwem oraz mówi o cechach niezbędnych dla efektywnego przywództwa, takich jak optymizm, odwaga, determinacja i obiektywizm.
„Przejażdżka życia” to nie tylko poradnik biznesowy, ale i fascynująca opowieść o człowieku, który rozpoczął swą karierę na najniższym szczeblu w ABC. Iger przez całe życie trzymał się zasady, że życzliwość, szacunek i uczciwość są ważniejsze od pieniędzy. Jego historia to także świadectwo niezwykłej przyjaźni z Steve’em Jobsem oraz niegasnącej miłości do uniwersum Gwiezdnych wojen.
