Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kult klienta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Klient jest fundamentem działalności każdej firmy. Jego niezadowolenie może zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa, a jego zadowolenie przyciągać nowych nabywców. Pomimo tej ogólnie znanej prawdy, wielu liderów nie zawsze potrafi skutecznie wdrożyć jej w praktyce. Shep Hyken pokazuje, jak to zmienić.
Nie pozwól, by Twoje przedsiębiorstwo zginęło w tłumie podobnych firm.
Skup się na tym, by klienci nie tylko pozostali wierni, ale stali się również promotorami Twojej marki. To właśnie oni mogą stać się orędownikami Twoich produktów i usług, przyczyniając się do rozwoju firmy poprzez polecanie jej innym. Taki wpływ klientów może z kolei zmniejszyć potrzebę inwestowania w drogie kampanie promocyjne.
Dąż do stworzenia marki, która będzie rozpoznawalna i ceniona na rynku.
Oczywiście, zamiana klientów w autentycznych entuzjastów marki nie jest osiągnięciem, które można zrealizować natychmiastowo. Hyken, wzbogacając swoją narrację licznymi przykładami, przedstawia sposoby na zdobycie i utrzymanie lojalności klientów przez dekady.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Klient jest fundamentem działalności każdej firmy. Jego niezadowolenie może zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa, a jego zadowolenie przyciągać nowych nabywców. Pomimo tej ogólnie znanej prawdy, wielu liderów nie zawsze potrafi skutecznie wdrożyć jej w praktyce. Shep Hyken pokazuje, jak to zmienić.
Nie pozwól, by Twoje przedsiębiorstwo zginęło w tłumie podobnych firm.
Skup się na tym, by klienci nie tylko pozostali wierni, ale stali się również promotorami Twojej marki. To właśnie oni mogą stać się orędownikami Twoich produktów i usług, przyczyniając się do rozwoju firmy poprzez polecanie jej innym. Taki wpływ klientów może z kolei zmniejszyć potrzebę inwestowania w drogie kampanie promocyjne.
Dąż do stworzenia marki, która będzie rozpoznawalna i ceniona na rynku.
Oczywiście, zamiana klientów w autentycznych entuzjastów marki nie jest osiągnięciem, które można zrealizować natychmiastowo. Hyken, wzbogacając swoją narrację licznymi przykładami, przedstawia sposoby na zdobycie i utrzymanie lojalności klientów przez dekady.
