Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak pomóc dziecku z dysleksją
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka dedykowana rodzicom, nauczycielom i terapeutom, stanowi cenne źródło wiedzy dla osób wspierających dzieci zmagające się z wyzwaniami związanymi z nauką czytania i pisania, a w szczególności z dysleksją rozwojową, która objawia się w formie dysleksji, dysortografii oraz dysgrafii. Publikacja ta jest przeznaczona przede wszystkim dla uczniów z ostatnich klas szkoły podstawowej.
W poradniku znajdziemy praktyczne ćwiczenia, które można zastosować w terapii uczniów z dysleksją rozwojową. Mogą one być wykorzystane podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także jako materiał do samodzielnej pracy uczniów z klas 7-8. Książka zawiera również informacje dotyczące samooceny, pozycji społecznej oraz sposobu myślenia dzieci z trudnościami w nauce. Znajdziemy tam kwestionariusze do oceny tych aspektów, co pomoże lepiej zrozumieć specyficzne potrzeby uczniów. Ponadto, autorka opisuje procesy myślenia charakterystyczne dla osób z dysleksją oraz przeszkody, jakie napotykają one na swojej drodze edukacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka dedykowana rodzicom, nauczycielom i terapeutom, stanowi cenne źródło wiedzy dla osób wspierających dzieci zmagające się z wyzwaniami związanymi z nauką czytania i pisania, a w szczególności z dysleksją rozwojową, która objawia się w formie dysleksji, dysortografii oraz dysgrafii. Publikacja ta jest przeznaczona przede wszystkim dla uczniów z ostatnich klas szkoły podstawowej.
W poradniku znajdziemy praktyczne ćwiczenia, które można zastosować w terapii uczniów z dysleksją rozwojową. Mogą one być wykorzystane podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także jako materiał do samodzielnej pracy uczniów z klas 7-8. Książka zawiera również informacje dotyczące samooceny, pozycji społecznej oraz sposobu myślenia dzieci z trudnościami w nauce. Znajdziemy tam kwestionariusze do oceny tych aspektów, co pomoże lepiej zrozumieć specyficzne potrzeby uczniów. Ponadto, autorka opisuje procesy myślenia charakterystyczne dla osób z dysleksją oraz przeszkody, jakie napotykają one na swojej drodze edukacyjnej.
