Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Europa. Nasza historia. Projekt polsko-niemiecki. Podręcznik. Szkoła podstawowa. Klasa 7. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Europa. Nasza historia kl. 7. cz. 2. (1919-1939)" to drugi tom z cyklu edukacyjnego powstałego dzięki współpracy między polskimi a niemieckimi wydawcami, autorami i ekspertami akademickimi. Każdy rozdział stanowi rezultat intensywnych debat nad tym, jak zaprezentować historię w sposób, który uwzględnia różnorodne perspektywy i podejścia dydaktyczne. Książka jest zgodna z polską podstawą programową, stanowiąc kontynuację pierwszej części serii dla klasy 7.
Lekcje w podręczniku rozpoczynają się wprowadzeniem z pytaniami mającymi skierować uwagę uczniów na kluczowe kwestie danego tematu. Dodatkowo niektóre z tematów ilustrują mapy pod hasłem "W tym samym czasie w Europie", które pokazują, jakie wydarzenia miały miejsce równolegle w innych regionach, co umożliwia uczniom szersze spojrzenie na przedstawiane procesy historyczne.
Narracja autora jest uzupełniana licznymi tekstami źródłowymi i popularnonaukowymi, które rozwijają umiejętności analityczne uczniów. Elementem szczególnie wartym uwagi są tabele "Punkty widzenia", w których prezentowane są różnorodne interpretacje historyków z różnych krajów. Z kolei strony "Warsztat historyka" uczą, jak analizować i interpretować różne rodzaje źródeł, dostarczając narzędzi potrzebnych w pracy historyka.
Unikalną cechą podręcznika są ramki "Przeszłość w teraźniejszości", które ukazują, w jaki sposób dawne wydarzenia i procesy wpłynęły na współczesność. Dzięki takiemu podejściu uczniowie zyskują zrozumienie ciągłości i trwałości historii w świecie, który ich otacza.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Europa. Nasza historia kl. 7. cz. 2. (1919-1939)" to drugi tom z cyklu edukacyjnego powstałego dzięki współpracy między polskimi a niemieckimi wydawcami, autorami i ekspertami akademickimi. Każdy rozdział stanowi rezultat intensywnych debat nad tym, jak zaprezentować historię w sposób, który uwzględnia różnorodne perspektywy i podejścia dydaktyczne. Książka jest zgodna z polską podstawą programową, stanowiąc kontynuację pierwszej części serii dla klasy 7.
Lekcje w podręczniku rozpoczynają się wprowadzeniem z pytaniami mającymi skierować uwagę uczniów na kluczowe kwestie danego tematu. Dodatkowo niektóre z tematów ilustrują mapy pod hasłem "W tym samym czasie w Europie", które pokazują, jakie wydarzenia miały miejsce równolegle w innych regionach, co umożliwia uczniom szersze spojrzenie na przedstawiane procesy historyczne.
Narracja autora jest uzupełniana licznymi tekstami źródłowymi i popularnonaukowymi, które rozwijają umiejętności analityczne uczniów. Elementem szczególnie wartym uwagi są tabele "Punkty widzenia", w których prezentowane są różnorodne interpretacje historyków z różnych krajów. Z kolei strony "Warsztat historyka" uczą, jak analizować i interpretować różne rodzaje źródeł, dostarczając narzędzi potrzebnych w pracy historyka.
Unikalną cechą podręcznika są ramki "Przeszłość w teraźniejszości", które ukazują, w jaki sposób dawne wydarzenia i procesy wpłynęły na współczesność. Dzięki takiemu podejściu uczniowie zyskują zrozumienie ciągłości i trwałości historii w świecie, który ich otacza.
