Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Europa. Nasza historia. Podręcznik. Klasa 5. polsko niemiecki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Projekt stworzony wspólnie przez Polaków i Niemców, promujący dialog historyczno-geograficzny, owocuje podręcznikiem historii Europy. Inicjatywa ta, wsparta przez Wspólną Polsko-Niemiecką Komisję Podręcznikową Historyków i Geografów, dąży do stworzenia materiału edukacyjnego, który znajdzie zastosowanie zarówno w polskich, jak i niemieckich szkołach.
Pierwsza część serii, „Europa. Nasza historia kl. 5. (Starożytność i średniowiecze)”, jest efektem ścisłej kooperacji wydawców, autorów oraz ekspertów z obu krajów. Rozdziały podręcznika powstały w wyniku dogłębnej analizy różnych perspektyw historycznych, kładąc nacisk na różnorodność ujęć dydaktycznych.
Podręcznik dostępny jest zarówno w polskiej, jak i niemieckiej wersji językowej, przy zachowaniu identyczności treści, struktury, dodatków dydaktycznych oraz szaty graficznej w obu wersjach.
Każda jednostka lekcyjna rozpoczyna się wprowadzeniem i pytaniami kierunkowymi, które mają skupić uwagę uczniów na kluczowych kwestiach. Niektóre lekcje zawierają mapę „W tym samym czasie w Europie”, która obrazuje równoległe wydarzenia, pozwalając uczniom dostrzec, że procesy historyczne mogą współistnieć bez bezpośredniego związku.
Autorska narracja uzupełniana jest licznymi źródłami i tekstami popularnonaukowymi, z tabelami „Punkty widzenia”, przedstawiającymi opinie historyków z całego świata. Sekcja „Warsztat historyka” z kolei umożliwia uczniom samodzielne zgłębianie analizy źródeł historycznych.
Szczególne miejsce zajmują ramki „Przeszłość w teraźniejszości”, które obrazują wpływ historii na współczesność i pokazują, które elementy przeszłości przetrwały do dzisiejszych czasów.
Podręcznik uzupełnia dodatek „Europa. Nasza historia. Historia w źródłach, obrazach i odwołaniach do współczesności”, autorstwa Krzysztofa Gutowskiego i Krzysztofa Kowalewskiego. Ten dodatkowy materiał, dostępny tylko w języku polskim, zawiera treści zgodne z polską podstawą programową, skupiając się na aspektach historii narodowej oraz niektórych zagadnieniach globalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Projekt stworzony wspólnie przez Polaków i Niemców, promujący dialog historyczno-geograficzny, owocuje podręcznikiem historii Europy. Inicjatywa ta, wsparta przez Wspólną Polsko-Niemiecką Komisję Podręcznikową Historyków i Geografów, dąży do stworzenia materiału edukacyjnego, który znajdzie zastosowanie zarówno w polskich, jak i niemieckich szkołach.
Pierwsza część serii, „Europa. Nasza historia kl. 5. (Starożytność i średniowiecze)”, jest efektem ścisłej kooperacji wydawców, autorów oraz ekspertów z obu krajów. Rozdziały podręcznika powstały w wyniku dogłębnej analizy różnych perspektyw historycznych, kładąc nacisk na różnorodność ujęć dydaktycznych.
Podręcznik dostępny jest zarówno w polskiej, jak i niemieckiej wersji językowej, przy zachowaniu identyczności treści, struktury, dodatków dydaktycznych oraz szaty graficznej w obu wersjach.
Każda jednostka lekcyjna rozpoczyna się wprowadzeniem i pytaniami kierunkowymi, które mają skupić uwagę uczniów na kluczowych kwestiach. Niektóre lekcje zawierają mapę „W tym samym czasie w Europie”, która obrazuje równoległe wydarzenia, pozwalając uczniom dostrzec, że procesy historyczne mogą współistnieć bez bezpośredniego związku.
Autorska narracja uzupełniana jest licznymi źródłami i tekstami popularnonaukowymi, z tabelami „Punkty widzenia”, przedstawiającymi opinie historyków z całego świata. Sekcja „Warsztat historyka” z kolei umożliwia uczniom samodzielne zgłębianie analizy źródeł historycznych.
Szczególne miejsce zajmują ramki „Przeszłość w teraźniejszości”, które obrazują wpływ historii na współczesność i pokazują, które elementy przeszłości przetrwały do dzisiejszych czasów.
Podręcznik uzupełnia dodatek „Europa. Nasza historia. Historia w źródłach, obrazach i odwołaniach do współczesności”, autorstwa Krzysztofa Gutowskiego i Krzysztofa Kowalewskiego. Ten dodatkowy materiał, dostępny tylko w języku polskim, zawiera treści zgodne z polską podstawą programową, skupiając się na aspektach historii narodowej oraz niektórych zagadnieniach globalnych.
