Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Duch królowej. Septimus Heap. Księga 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W pałacowych korytarzach i jego ciemnych zakątkach wciąż kryją się liczne sekrety oraz niespodzianki, a rodzina Heapów zdaje się być ich ulubionym celem. Pewnego dnia Silas usuwa pieczęć z drzwi prowadzących do dawno zapomnianej komnaty i odkrywa w jej mrocznym wnętrzu ducha królowej Etheldreddy, która zmarła ponad pięć wieków temu. Jej zgon nie odmienił jej charakteru - wciąż jest tak samo nieprzyjemna jak za życia i nadal realizuje swoje złowrogie plany. Jej głównym celem jest osiągnięcie nieśmiertelności, do czego potrzebuje pomocy Jenny i niesamowitych umiejętności swojego syna, znanego alchemika Marcellusa Pye. Jednak przeszkodą na jej drodze jest Septimus, którego musi się pozbyć, co prowadzi do kolejnej emocjonującej przygody.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W pałacowych korytarzach i jego ciemnych zakątkach wciąż kryją się liczne sekrety oraz niespodzianki, a rodzina Heapów zdaje się być ich ulubionym celem. Pewnego dnia Silas usuwa pieczęć z drzwi prowadzących do dawno zapomnianej komnaty i odkrywa w jej mrocznym wnętrzu ducha królowej Etheldreddy, która zmarła ponad pięć wieków temu. Jej zgon nie odmienił jej charakteru - wciąż jest tak samo nieprzyjemna jak za życia i nadal realizuje swoje złowrogie plany. Jej głównym celem jest osiągnięcie nieśmiertelności, do czego potrzebuje pomocy Jenny i niesamowitych umiejętności swojego syna, znanego alchemika Marcellusa Pye. Jednak przeszkodą na jej drodze jest Septimus, którego musi się pozbyć, co prowadzi do kolejnej emocjonującej przygody.
