Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza publikacja "Doktryny jakości" wywodziła się z moich notatek do wykładów prowadzonych w drugiej połowie lat 90. W owym czasie koncepcje związane z zarządzaniem jakością były często postrzegane przez wielu menedżerów jako coś niecodziennego czy wręcz dziwacznego. Próby porzucenia tradycyjnej metody "kija i marchewki" spotykały się z powszechnym sceptycyzmem i były uznawane za fantazję. Mimo to, konsekwentnie dowodziłem praktycznego zastosowania swoich propozycji, twierdząc, że pracownicy działający w atmosferze partnerstwa i zaufania pracują bardziej efektywnie oraz popełniają mniej błędów, co ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe firmy.
W ostatnich latach dostrzegam jednak zmianę podejścia wśród moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę opinie w stylu: "Zarządzam w ten sposób i to rzeczywiście działa". Spotykam przedsiębiorstwa, które priorytetowo traktują stworzenie przyjaznego środowiska pracy, uznając to za kluczowy cel, a wysoką efektywność postrzegają jako środek do jego realizacji.
Dodatkową inspirację przyniosła mi lektura książki Frederica Laloux "Pracować inaczej", która wprowadza koncepcję "organizacji turkusowej". W tym modelu zarządzanie tradycyjne ustępuje miejsca samoorganizacji opartej na uczestnictwie. Zdecydowałem się skupić właśnie na tej turkusowej idei w kolejnym wydaniu mojej książki. Książka ta jest skierowana do osób, które pragną, aby ich praca była źródłem sensu, oferowała przestrzeń do rozwoju oraz poczucia sprawczości i satysfakcji. Chociaż takie podejście mogłoby wydawać się czysto teoretyczne, to jednak znajduje ono zastosowanie w coraz większej liczbie organizacji, również w Polsce, przynosząc zarówno radość, jak i znacząco zwiększoną efektywność działania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza publikacja "Doktryny jakości" wywodziła się z moich notatek do wykładów prowadzonych w drugiej połowie lat 90. W owym czasie koncepcje związane z zarządzaniem jakością były często postrzegane przez wielu menedżerów jako coś niecodziennego czy wręcz dziwacznego. Próby porzucenia tradycyjnej metody "kija i marchewki" spotykały się z powszechnym sceptycyzmem i były uznawane za fantazję. Mimo to, konsekwentnie dowodziłem praktycznego zastosowania swoich propozycji, twierdząc, że pracownicy działający w atmosferze partnerstwa i zaufania pracują bardziej efektywnie oraz popełniają mniej błędów, co ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe firmy.
W ostatnich latach dostrzegam jednak zmianę podejścia wśród moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę opinie w stylu: "Zarządzam w ten sposób i to rzeczywiście działa". Spotykam przedsiębiorstwa, które priorytetowo traktują stworzenie przyjaznego środowiska pracy, uznając to za kluczowy cel, a wysoką efektywność postrzegają jako środek do jego realizacji.
Dodatkową inspirację przyniosła mi lektura książki Frederica Laloux "Pracować inaczej", która wprowadza koncepcję "organizacji turkusowej". W tym modelu zarządzanie tradycyjne ustępuje miejsca samoorganizacji opartej na uczestnictwie. Zdecydowałem się skupić właśnie na tej turkusowej idei w kolejnym wydaniu mojej książki. Książka ta jest skierowana do osób, które pragną, aby ich praca była źródłem sensu, oferowała przestrzeń do rozwoju oraz poczucia sprawczości i satysfakcji. Chociaż takie podejście mogłoby wydawać się czysto teoretyczne, to jednak znajduje ono zastosowanie w coraz większej liczbie organizacji, również w Polsce, przynosząc zarówno radość, jak i znacząco zwiększoną efektywność działania.
