Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Charles Koch w swojej książce odkrywa tajniki swojej niezwykle skutecznej filozofii zarządzania, znanej jako Market-Based Management (MBM). To podejście przyciąga uwagę zarówno osób teoretycznie, jak i praktycznie zaangażowanych w zarządzanie, a w szczególności przedsiębiorców z ambicją na budowanie dynamicznych firm. Koch podkreśla humanistyczne podejście do zarządzania, które przyniosło Koch Industries niebywałą dynamikę, co może być cenną lekcją dla menedżerów preferujących bardziej autorytarne metody zarządzania.
Jak zauważa Leszek Balcerowicz z Forum Obywatelskiego Rozwoju, aby firma prosperowała, potrzebne są nie tylko wolność i wolny rynek, ale także wspólne wartości takie jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. To one każdego dnia budują reputację firmy. Arkadiusz Muś z Press Glass SA gorąco zachęca do lektury książki, która ukazuje zarówno historię Koch Industries, jak i filozofię zarządzania stojącą za sukcesem jednej z największych prywatnych firm na świecie.
Charles Koch dołączył do rodzinnego przedsiębiorstwa w Wichita w 1961 roku, gdy była ona warta 21 milionów dolarów. W 1967 roku został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc., a obecnie wartość tej grupy kapitałowej szacuje się na 100 miliardów dolarów. Dzięki swojej strategii zarządzania Koch Industries wielokrotnie przewyższyło średni wzrost wartości indeksu S&P 500, a firma planuje podwajanie swoich zysków średnio co sześć lat.
Chociaż nazwa Koch nie jest widoczna na co dzień, produkty firmy można znaleźć wszędzie, od plamoodpornych dywanów, przez dżinsy ze streczem, po części do smartfonów i chłonne pieluszki. Te i inne innowacje są wynikiem systemu Market-Based Management, opracowanego przez Charlesa Kocha.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Charles Koch w swojej książce odkrywa tajniki swojej niezwykle skutecznej filozofii zarządzania, znanej jako Market-Based Management (MBM). To podejście przyciąga uwagę zarówno osób teoretycznie, jak i praktycznie zaangażowanych w zarządzanie, a w szczególności przedsiębiorców z ambicją na budowanie dynamicznych firm. Koch podkreśla humanistyczne podejście do zarządzania, które przyniosło Koch Industries niebywałą dynamikę, co może być cenną lekcją dla menedżerów preferujących bardziej autorytarne metody zarządzania.
Jak zauważa Leszek Balcerowicz z Forum Obywatelskiego Rozwoju, aby firma prosperowała, potrzebne są nie tylko wolność i wolny rynek, ale także wspólne wartości takie jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. To one każdego dnia budują reputację firmy. Arkadiusz Muś z Press Glass SA gorąco zachęca do lektury książki, która ukazuje zarówno historię Koch Industries, jak i filozofię zarządzania stojącą za sukcesem jednej z największych prywatnych firm na świecie.
Charles Koch dołączył do rodzinnego przedsiębiorstwa w Wichita w 1961 roku, gdy była ona warta 21 milionów dolarów. W 1967 roku został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc., a obecnie wartość tej grupy kapitałowej szacuje się na 100 miliardów dolarów. Dzięki swojej strategii zarządzania Koch Industries wielokrotnie przewyższyło średni wzrost wartości indeksu S&P 500, a firma planuje podwajanie swoich zysków średnio co sześć lat.
Chociaż nazwa Koch nie jest widoczna na co dzień, produkty firmy można znaleźć wszędzie, od plamoodpornych dywanów, przez dżinsy ze streczem, po części do smartfonów i chłonne pieluszki. Te i inne innowacje są wynikiem systemu Market-Based Management, opracowanego przez Charlesa Kocha.
