Książka - Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Charles Koch w swojej książce odkrywa tajniki swojej niezwykle skutecznej filozofii zarządzania, znanej jako Market-Based Management (MBM). To podejście przyciąga uwagę zarówno osób teoretycznie, jak i praktycznie zaangażowanych w zarządzanie, a w szczególności przedsiębiorców z ambicją na budowanie dynamicznych firm. Koch podkreśla humanistyczne podejście do zarządzania, które przyniosło Koch Industries niebywałą dynamikę, co może być cenną lekcją dla menedżerów preferujących bardziej autorytarne metody zarządzania.

Jak zauważa Leszek Balcerowicz z Forum Obywatelskiego Rozwoju, aby firma prosperowała, potrzebne są nie tylko wolność i wolny rynek, ale także wspólne wartości takie jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. To one każdego dnia budują reputację firmy. Arkadiusz Muś z Press Glass SA gorąco zachęca do lektury książki, która ukazuje zarówno historię Koch Industries, jak i filozofię zarządzania stojącą za sukcesem jednej z największych prywatnych firm na świecie.

Charles Koch dołączył do rodzinnego przedsiębiorstwa w Wichita w 1961 roku, gdy była ona warta 21 milionów dolarów. W 1967 roku został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc., a obecnie wartość tej grupy kapitałowej szacuje się na 100 miliardów dolarów. Dzięki swojej strategii zarządzania Koch Industries wielokrotnie przewyższyło średni wzrost wartości indeksu S&P 500, a firma planuje podwajanie swoich zysków średnio co sześć lat.

Chociaż nazwa Koch nie jest widoczna na co dzień, produkty firmy można znaleźć wszędzie, od plamoodpornych dywanów, przez dżinsy ze streczem, po części do smartfonów i chłonne pieluszki. Te i inne innowacje są wynikiem systemu Market-Based Management, opracowanego przez Charlesa Kocha.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Charles Koch w swojej książce odkrywa tajniki swojej niezwykle skutecznej filozofii zarządzania, znanej jako Market-Based Management (MBM). To podejście przyciąga uwagę zarówno osób teoretycznie, jak i praktycznie zaangażowanych w zarządzanie, a w szczególności przedsiębiorców z ambicją na budowanie dynamicznych firm. Koch podkreśla humanistyczne podejście do zarządzania, które przyniosło Koch Industries niebywałą dynamikę, co może być cenną lekcją dla menedżerów preferujących bardziej autorytarne metody zarządzania.

Jak zauważa Leszek Balcerowicz z Forum Obywatelskiego Rozwoju, aby firma prosperowała, potrzebne są nie tylko wolność i wolny rynek, ale także wspólne wartości takie jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. To one każdego dnia budują reputację firmy. Arkadiusz Muś z Press Glass SA gorąco zachęca do lektury książki, która ukazuje zarówno historię Koch Industries, jak i filozofię zarządzania stojącą za sukcesem jednej z największych prywatnych firm na świecie.

Charles Koch dołączył do rodzinnego przedsiębiorstwa w Wichita w 1961 roku, gdy była ona warta 21 milionów dolarów. W 1967 roku został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc., a obecnie wartość tej grupy kapitałowej szacuje się na 100 miliardów dolarów. Dzięki swojej strategii zarządzania Koch Industries wielokrotnie przewyższyło średni wzrost wartości indeksu S&P 500, a firma planuje podwajanie swoich zysków średnio co sześć lat.

Chociaż nazwa Koch nie jest widoczna na co dzień, produkty firmy można znaleźć wszędzie, od plamoodpornych dywanów, przez dżinsy ze streczem, po części do smartfonów i chłonne pieluszki. Te i inne innowacje są wynikiem systemu Market-Based Management, opracowanego przez Charlesa Kocha.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.53 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 360
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788366142442
Autorzy:

Dane producenta:

Wydawnictwo Studio Emka , Brain Embassy- Adgar PDT, ul. Młynarska 8/12 parter, 01-194 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 0048532323099

Inne książki: Charles Koch

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info