Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program do diagnozy i obserwacji dzieci w wieku przedszkolnym jest narzędziem opracowanym w celu wsparcia procesu edukacyjnego przed rozpoczęciem nauki szkolnej. Opisuje, jak realizować cele dydaktyczne oraz zadania określone w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera szczegółowe cele i treści edukacyjne oraz przedstawia metody osiągania tych celów, uwzględniając indywidualne potrzeby i zdolności dzieci.
Publikacja ta powstała zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803). Stanowi część trzyczęściowego zestawu materiałów, który wspomaga ocenę rozwoju dziecka przed jego przejściem do szkoły. Oprócz niniejszej książki, w skład zestawu wchodzą również:
- A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, „Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego”,
- A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, „Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy”.
Razem te publikacje stanowią kompletny zestaw narzędzi do dokładnej analizy i monitorowania postępów dzieci w przedszkolu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program do diagnozy i obserwacji dzieci w wieku przedszkolnym jest narzędziem opracowanym w celu wsparcia procesu edukacyjnego przed rozpoczęciem nauki szkolnej. Opisuje, jak realizować cele dydaktyczne oraz zadania określone w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera szczegółowe cele i treści edukacyjne oraz przedstawia metody osiągania tych celów, uwzględniając indywidualne potrzeby i zdolności dzieci.
Publikacja ta powstała zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803). Stanowi część trzyczęściowego zestawu materiałów, który wspomaga ocenę rozwoju dziecka przed jego przejściem do szkoły. Oprócz niniejszej książki, w skład zestawu wchodzą również:
- A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, „Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego”,
- A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, „Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy”.
Razem te publikacje stanowią kompletny zestaw narzędzi do dokładnej analizy i monitorowania postępów dzieci w przedszkolu.
