Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta jest jedną z trzech części zestawu narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy rozwojowej dzieci w wieku przedszkolnym przed rozpoczęciem przez nie nauki w szkole. Książka ta zawiera różnorodne arkusze monitorujące rozwój dziecka, uwzględniające kluczowe obszary i treści edukacji przedszkolnej, które są zgodne z obowiązującą podstawą programową. Arkusze te identyfikują oczekiwane umiejętności i wiedzę, jakie powinno osiągnąć dziecko kończące etap przedszkolny.
W ramach publikacji zaprezentowane są również analizy ilościowe i jakościowe wyników diagnozy, przeprowadzone przy użyciu specjalnie opracowanych narzędzi diagnostycznych opartych na podstawie programowej dla przedszkoli. Umożliwia to ocenę poziomu gotowości dziecka do podjęcia nauki, a także oceny opanowania przez dzieci określonych umiejętności.
Dzięki zawartym materiałom edukatorzy mogą lepiej zrozumieć stopień rozwojowy dzieci w zakresie samodzielności, kompetencji społecznych, rozwoju intelektualnego, umiejętności szkolnych oraz sprawności fizycznej. Co istotne, wszystkie treści są zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku.
W skład kompletnego zestawu publikacji wchodzą także prace autorstwa A. Tanajewskiej, R. Naprawy i D. Kołodziejskiej, takie jak "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy" oraz "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych". Te dodatkowe materiały wspierają kompleksową ocenę i obserwację dzieci w wieku przedszkolnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta jest jedną z trzech części zestawu narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy rozwojowej dzieci w wieku przedszkolnym przed rozpoczęciem przez nie nauki w szkole. Książka ta zawiera różnorodne arkusze monitorujące rozwój dziecka, uwzględniające kluczowe obszary i treści edukacji przedszkolnej, które są zgodne z obowiązującą podstawą programową. Arkusze te identyfikują oczekiwane umiejętności i wiedzę, jakie powinno osiągnąć dziecko kończące etap przedszkolny.
W ramach publikacji zaprezentowane są również analizy ilościowe i jakościowe wyników diagnozy, przeprowadzone przy użyciu specjalnie opracowanych narzędzi diagnostycznych opartych na podstawie programowej dla przedszkoli. Umożliwia to ocenę poziomu gotowości dziecka do podjęcia nauki, a także oceny opanowania przez dzieci określonych umiejętności.
Dzięki zawartym materiałom edukatorzy mogą lepiej zrozumieć stopień rozwojowy dzieci w zakresie samodzielności, kompetencji społecznych, rozwoju intelektualnego, umiejętności szkolnych oraz sprawności fizycznej. Co istotne, wszystkie treści są zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku.
W skład kompletnego zestawu publikacji wchodzą także prace autorstwa A. Tanajewskiej, R. Naprawy i D. Kołodziejskiej, takie jak "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy" oraz "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych". Te dodatkowe materiały wspierają kompleksową ocenę i obserwację dzieci w wieku przedszkolnym.
