Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Być lekarzem, być pacjentem. Rozmowy o psychologii relacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka stanowi cenne narzędzie do ułatwienia komunikacji między lekarzem a pacjentem. Opisuje ona istotne aspekty relacji między tymi dwiema stronami, podkreślając jej unikalność i złożoność. W relacji tej często występują projekcje i przeniesienia, które generują różnorodne emocje. Świadomość tych elementów pozwala na ich lepsze zarządzanie, co jest kluczem do bardziej efektywnego kontaktu. Zarówno lekarze, jak i pacjenci, mogą dzięki tej książce zyskać wiedzę na temat tego, na co zwracać uwagę, aby interakcje były jak najskuteczniejsze i korzystne dla procesu leczenia. Ponieważ sukces terapeutyczny zależy od obu stron, ich współpraca musi być odpowiedzialna i skoncentrowana na celach zdrowotnych. Książka jest wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla lekarzy i personelu medycznego, lecz także dla studentów medycyny oraz pacjentów, dostarczając wskazówek, które mogą poprawić jakość ich wzajemnych relacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka stanowi cenne narzędzie do ułatwienia komunikacji między lekarzem a pacjentem. Opisuje ona istotne aspekty relacji między tymi dwiema stronami, podkreślając jej unikalność i złożoność. W relacji tej często występują projekcje i przeniesienia, które generują różnorodne emocje. Świadomość tych elementów pozwala na ich lepsze zarządzanie, co jest kluczem do bardziej efektywnego kontaktu. Zarówno lekarze, jak i pacjenci, mogą dzięki tej książce zyskać wiedzę na temat tego, na co zwracać uwagę, aby interakcje były jak najskuteczniejsze i korzystne dla procesu leczenia. Ponieważ sukces terapeutyczny zależy od obu stron, ich współpraca musi być odpowiedzialna i skoncentrowana na celach zdrowotnych. Książka jest wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla lekarzy i personelu medycznego, lecz także dla studentów medycyny oraz pacjentów, dostarczając wskazówek, które mogą poprawić jakość ich wzajemnych relacji.
