Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Król popiołów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzecia książka autorstwa Agnieszki Ciborowskiej i Jarosława Lipińskiego, opublikowana przez wydawnictwo Helion, koncentruje się na temacie pozycjonowania stron internetowych. Po sukcesie dwóch poprzednich tytułów, "WordPress dla początkujących" oraz "WordPress 5 dla początkujących", które były przeznaczone dla osób chcących nauczyć się samodzielnego tworzenia stron internetowych, najnowsza pozycja poszerza tę wiedzę o zagadnienia związane ze zwiększaniem widoczności stron w wyszukiwarkach.
Czytając "SEO dla początkujących", dowiesz się, jakie czynniki mają kluczowy wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google. Autorzy prezentują również techniki, które pomogą wypromować twoją stronę, aby znalazła się wysoko na liście wyników wyszukiwania.
Książka jest bogata w definicje, praktyczne wskazówki, cytaty oraz ciekawostki, wszystko to zilustrowane odpowiednimi rysunkami. Znajdziesz tu także porady dotyczące zdobywania linków prowadzących do twojej strony, narzędzi analitycznych użytecznych w procesie pozycjonowania oraz dokładne omówienie czynników, które mogą wpływać na rankingi stron: technicznych, związanych z treścią oraz zewnętrznych. Dodatkowym plusem jest osobny rozdział poświęcony Google Ads, który może skutecznie wspierać strategie związane z SEO.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Trzecia książka autorstwa Agnieszki Ciborowskiej i Jarosława Lipińskiego, opublikowana przez wydawnictwo Helion, koncentruje się na temacie pozycjonowania stron internetowych. Po sukcesie dwóch poprzednich tytułów, "WordPress dla początkujących" oraz "WordPress 5 dla początkujących", które były przeznaczone dla osób chcących nauczyć się samodzielnego tworzenia stron internetowych, najnowsza pozycja poszerza tę wiedzę o zagadnienia związane ze zwiększaniem widoczności stron w wyszukiwarkach.
Czytając "SEO dla początkujących", dowiesz się, jakie czynniki mają kluczowy wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google. Autorzy prezentują również techniki, które pomogą wypromować twoją stronę, aby znalazła się wysoko na liście wyników wyszukiwania.
Książka jest bogata w definicje, praktyczne wskazówki, cytaty oraz ciekawostki, wszystko to zilustrowane odpowiednimi rysunkami. Znajdziesz tu także porady dotyczące zdobywania linków prowadzących do twojej strony, narzędzi analitycznych użytecznych w procesie pozycjonowania oraz dokładne omówienie czynników, które mogą wpływać na rankingi stron: technicznych, związanych z treścią oraz zewnętrznych. Dodatkowym plusem jest osobny rozdział poświęcony Google Ads, który może skutecznie wspierać strategie związane z SEO.
