Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta międzynarodowa pozycja bestsellerowa zabiera czytelników w fascynującą podróż przez kulisy tworzenia gier wideo, takich jak Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny czy Diablo. Jason Schreier, autor książki, uchyla rąbka tajemnicy na temat niezwykle skomplikowanego procesu twórczego, jaki stoi za produkcją gier, gdzie czasem pracuje nad nią zespół 600 osób, a innym razem jeden wyjątkowo utalentowany twórca. Książka zgłębia artystyczne i techniczne wyzwania, z jakimi muszą się mierzyć producenci, a także presję ze strony graczy, porównując ich trudy do pracy w korporacyjnym środowisku. Każda gra przedstawiana w książce jawi się jako cud.
Jason Schreier zabiera nas do świata pełnego wyzwań i nadziei, oddając hołd twórcom, którzy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom i stworzyć doskonałe dzieło. Wspierane przez fascynujące anegdoty, książka przedstawia wizję Schreiera na temat owych indywidualnych i zespołowych dążeń oraz porażek.
Książkę tę uznaje się za lektura obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć branżę gier wideo. Tom Bissell, autor publikacji o Gears of War, Uncharted i Battlefield, podkreśla, że Schreier zręcznie pokazuje zarówno radość, jak i trudy związane z tym zawodem. Leigh Alexander, znana dziennikarka, chwali książkę za to, że otwiera drzwi do tajemniczego świata, zazwyczaj niedostępnego dla zewnętrznych obserwatorów.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions, podkreśla, że jest to szczegółowa i wciągająca publikacja, która ujawnia blaski i cienie przemysłu, co czyni ją podstawową lekturą dla deweloperów. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer, dodaje, że książka daje pełen obraz przemysłu, nie unikając wątków trudnych i równocześnie inspirujących.
W książce odkryjemy tajemnice takich tytułów jak Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin 3 oraz Star Wars 1313. Adam Conover określa książkę jako brutalnie szczerą, ale w ostatecznym rozrachunku podnoszącą na duchu, co czyni ją nieocenionym źródłem wiedzy dla fanów i profesjonalistów związanych z przemysłem gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta międzynarodowa pozycja bestsellerowa zabiera czytelników w fascynującą podróż przez kulisy tworzenia gier wideo, takich jak Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny czy Diablo. Jason Schreier, autor książki, uchyla rąbka tajemnicy na temat niezwykle skomplikowanego procesu twórczego, jaki stoi za produkcją gier, gdzie czasem pracuje nad nią zespół 600 osób, a innym razem jeden wyjątkowo utalentowany twórca. Książka zgłębia artystyczne i techniczne wyzwania, z jakimi muszą się mierzyć producenci, a także presję ze strony graczy, porównując ich trudy do pracy w korporacyjnym środowisku. Każda gra przedstawiana w książce jawi się jako cud.
Jason Schreier zabiera nas do świata pełnego wyzwań i nadziei, oddając hołd twórcom, którzy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom i stworzyć doskonałe dzieło. Wspierane przez fascynujące anegdoty, książka przedstawia wizję Schreiera na temat owych indywidualnych i zespołowych dążeń oraz porażek.
Książkę tę uznaje się za lektura obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć branżę gier wideo. Tom Bissell, autor publikacji o Gears of War, Uncharted i Battlefield, podkreśla, że Schreier zręcznie pokazuje zarówno radość, jak i trudy związane z tym zawodem. Leigh Alexander, znana dziennikarka, chwali książkę za to, że otwiera drzwi do tajemniczego świata, zazwyczaj niedostępnego dla zewnętrznych obserwatorów.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions, podkreśla, że jest to szczegółowa i wciągająca publikacja, która ujawnia blaski i cienie przemysłu, co czyni ją podstawową lekturą dla deweloperów. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer, dodaje, że książka daje pełen obraz przemysłu, nie unikając wątków trudnych i równocześnie inspirujących.
W książce odkryjemy tajemnice takich tytułów jak Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin 3 oraz Star Wars 1313. Adam Conover określa książkę jako brutalnie szczerą, ale w ostatecznym rozrachunku podnoszącą na duchu, co czyni ją nieocenionym źródłem wiedzy dla fanów i profesjonalistów związanych z przemysłem gier.
