Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Koniec epoki
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marcin Byliński, absolwent filozofii Uniwersytetu Gdańskiego, zadebiutował w 2007 roku opowiadaniem "Nasze miejsce w historii" w studenckim czasopiśmie "Makulatura". Dwa lata później, w antologii "Pieśni Końca" wydanej przez Uguisu, opublikował kolejne opowiadanie zatytułowane "Dzisiaj". Po dłuższej przerwie, w 2019 roku, wydał zbiór wierszy "Poezja się nie sprzedaje" nakładem wydawnictwa Liberum Verbum. Obecnie mieszka i pracuje w Pradze.
Jego tomik "Koniec epoki" stanowi wyrazistą kontynuację stylistyczną i formalną wcześniejszego dzieła. To zbiór intensywnych utworów, które choć dosłowne, są niezwykle bogate w metafory i symbolikę. Wewnątrz znajdziemy refleksje nad światem oraz autoanalizy, które kreują złożony obraz podmiotu lirycznego. Może być nim Werter, Casanova czy po prostu człowiek korporacji. Wszystko to zostało opisane klarownym językiem, w którym treść harmonijnie współgra z formą, unikając nadmiernego intelektualizowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marcin Byliński, absolwent filozofii Uniwersytetu Gdańskiego, zadebiutował w 2007 roku opowiadaniem "Nasze miejsce w historii" w studenckim czasopiśmie "Makulatura". Dwa lata później, w antologii "Pieśni Końca" wydanej przez Uguisu, opublikował kolejne opowiadanie zatytułowane "Dzisiaj". Po dłuższej przerwie, w 2019 roku, wydał zbiór wierszy "Poezja się nie sprzedaje" nakładem wydawnictwa Liberum Verbum. Obecnie mieszka i pracuje w Pradze.
Jego tomik "Koniec epoki" stanowi wyrazistą kontynuację stylistyczną i formalną wcześniejszego dzieła. To zbiór intensywnych utworów, które choć dosłowne, są niezwykle bogate w metafory i symbolikę. Wewnątrz znajdziemy refleksje nad światem oraz autoanalizy, które kreują złożony obraz podmiotu lirycznego. Może być nim Werter, Casanova czy po prostu człowiek korporacji. Wszystko to zostało opisane klarownym językiem, w którym treść harmonijnie współgra z formą, unikając nadmiernego intelektualizowania.