Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszej dynamicznej gospodarce zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy mogą niespodziewanie stanąć w obliczu sytuacji kryzysowych. Bez względu na to, czy są liderami branży, czy też dopiero budują swoją pozycję na rynku, kluczowym narzędziem, które może im pomóc w takich okolicznościach, jest public relations. Ta fascynująca dziedzina łączy aspekty marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, oferując strategiczne wsparcie w zakresie zarządzania wizerunkiem. Efektywne działania PR mogą ochronić organizację przed negatywnymi skutkami kryzysów, takimi jak utrata reputacji i zaufania w oczach otoczenia. Podczas gdy aktywa materialne można odzyskać i odbudować, straty związane z reputacją czy wizerunkiem są znacznie trudniejsze do naprawienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszej dynamicznej gospodarce zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy mogą niespodziewanie stanąć w obliczu sytuacji kryzysowych. Bez względu na to, czy są liderami branży, czy też dopiero budują swoją pozycję na rynku, kluczowym narzędziem, które może im pomóc w takich okolicznościach, jest public relations. Ta fascynująca dziedzina łączy aspekty marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, oferując strategiczne wsparcie w zakresie zarządzania wizerunkiem. Efektywne działania PR mogą ochronić organizację przed negatywnymi skutkami kryzysów, takimi jak utrata reputacji i zaufania w oczach otoczenia. Podczas gdy aktywa materialne można odzyskać i odbudować, straty związane z reputacją czy wizerunkiem są znacznie trudniejsze do naprawienia.
