Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje kompleksową wiedzę teoretyczną na temat zastosowania współczesnych narzędzi w różnorodnych obszarach działań elektronicznych. Obejmuje takie dziedziny jak E-Public Relations, e-reklama, e-design, a także teoria komunikacji wizerunkowej oraz e-marketing. Czytelnik znajdzie tu również informacje dotyczące różnych stylów życia, co czyni tę publikację wartościowym źródłem dla osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę w tych dynamicznie rozwijających się dziedzinach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje kompleksową wiedzę teoretyczną na temat zastosowania współczesnych narzędzi w różnorodnych obszarach działań elektronicznych. Obejmuje takie dziedziny jak E-Public Relations, e-reklama, e-design, a także teoria komunikacji wizerunkowej oraz e-marketing. Czytelnik znajdzie tu również informacje dotyczące różnych stylów życia, co czyni tę publikację wartościowym źródłem dla osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę w tych dynamicznie rozwijających się dziedzinach.
