Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kafka idzie do kina
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Franz Kafka był znany nie tylko jako wybitny pisarz, ale również jako zapalony miłośnik kina. Jego fascynacja kinematografią jest widoczna już na kartach Dzienników, gdzie wprowadza nas w świat filmowy, którego doświadczył na własnej skórze. Choć przez długie lata negowano wpływ, jaki wczesne filmy miały na życie i twórczość autora "Procesu", Max Brod, a później Walter Benjamin i Theodor W. Adorno dostrzegali tę inspirację już w pierwszej połowie XX wieku.
Książka "Kafka idzie do kina" to pierwsza obszerna analiza związków Kafki z kinowym światem, napisana przez Zischlera, który jest nie tylko aktorem, ale i reżyserem. Stylistycznie znakomita, książka bada szczegółowo wpływ kinematografii na praskiego pisarza, korzystając z jego autobiograficznych zapisów.
Zischler dokładnie przygląda się filmowym zainteresowaniom Kafki, rekonstruując, które filmy obejrzał, jakie sceny go zaintrygowały oraz jacy aktorzy wywarli na nim wrażenie. Często odbywa podróż w przeszłość, przywołując produkcje, które dziś popadły w zapomnienie. Materiały takie jak fotografie, programy kinowe, plakaty oraz prasowe recenzje wzbogacają opowieść nie tylko o Kafce, ale także o początkach sztuki filmowej jako takiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Franz Kafka był znany nie tylko jako wybitny pisarz, ale również jako zapalony miłośnik kina. Jego fascynacja kinematografią jest widoczna już na kartach Dzienników, gdzie wprowadza nas w świat filmowy, którego doświadczył na własnej skórze. Choć przez długie lata negowano wpływ, jaki wczesne filmy miały na życie i twórczość autora "Procesu", Max Brod, a później Walter Benjamin i Theodor W. Adorno dostrzegali tę inspirację już w pierwszej połowie XX wieku.
Książka "Kafka idzie do kina" to pierwsza obszerna analiza związków Kafki z kinowym światem, napisana przez Zischlera, który jest nie tylko aktorem, ale i reżyserem. Stylistycznie znakomita, książka bada szczegółowo wpływ kinematografii na praskiego pisarza, korzystając z jego autobiograficznych zapisów.
Zischler dokładnie przygląda się filmowym zainteresowaniom Kafki, rekonstruując, które filmy obejrzał, jakie sceny go zaintrygowały oraz jacy aktorzy wywarli na nim wrażenie. Często odbywa podróż w przeszłość, przywołując produkcje, które dziś popadły w zapomnienie. Materiały takie jak fotografie, programy kinowe, plakaty oraz prasowe recenzje wzbogacają opowieść nie tylko o Kafce, ale także o początkach sztuki filmowej jako takiej.
