Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jutro, w czas bitwy, o mnie myśl
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marta decyduje się zaprosić Victora, nowo poznanego mężczyznę, do swojego mieszkania w Madrycie, podczas gdy jej mąż przebywa w Londynie na delegacji. Po uśpieniu swojego dwuletniego syna, Marta wchodzi z Victorem do sypialni. Tam, w trakcie intymnej chwili, Marta nagle umiera w ramionach swojego niedoszłego kochanka. Sparaliżowany strachem Victor ucieka z miejsca zdarzenia, jedynie z jej stanikiem i taśmą z automatycznej sekretarki, pozostając z przerażającym poczuciem winy wobec kobiety, której prawie nie znał. Ten nietypowy incydent staje się punktem wyjścia dla niezwykłej podróży Victora w poszukiwaniu samego siebie, próbą ucieczki od przeciętności i pustki. Javier Marías, w swojej oryginalnej i fascynującej powieści, z niezwykła precyzją odkrywa prawdy ukryte wśród kłamstw i tajemnice zawarte w rzeczywistości. Jak zauważa Tomasz Pindel w "Tygodniku Powszechnym", Marías wydaje się być kimś pomiędzy moralistą a może wręcz amoralistą – jego bohaterowie zmagają się z realnymi, codziennymi dylematami, a nie abstrakcyjnymi spekulacjami. The New York Times określa jego styl jako stylowy i wymagający intelektualnie, podkreślając niezwykły talent autora do tworzenia ambitnej, ironicznej, filozoficznej i poruszającej prozy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marta decyduje się zaprosić Victora, nowo poznanego mężczyznę, do swojego mieszkania w Madrycie, podczas gdy jej mąż przebywa w Londynie na delegacji. Po uśpieniu swojego dwuletniego syna, Marta wchodzi z Victorem do sypialni. Tam, w trakcie intymnej chwili, Marta nagle umiera w ramionach swojego niedoszłego kochanka. Sparaliżowany strachem Victor ucieka z miejsca zdarzenia, jedynie z jej stanikiem i taśmą z automatycznej sekretarki, pozostając z przerażającym poczuciem winy wobec kobiety, której prawie nie znał. Ten nietypowy incydent staje się punktem wyjścia dla niezwykłej podróży Victora w poszukiwaniu samego siebie, próbą ucieczki od przeciętności i pustki. Javier Marías, w swojej oryginalnej i fascynującej powieści, z niezwykła precyzją odkrywa prawdy ukryte wśród kłamstw i tajemnice zawarte w rzeczywistości. Jak zauważa Tomasz Pindel w "Tygodniku Powszechnym", Marías wydaje się być kimś pomiędzy moralistą a może wręcz amoralistą – jego bohaterowie zmagają się z realnymi, codziennymi dylematami, a nie abstrakcyjnymi spekulacjami. The New York Times określa jego styl jako stylowy i wymagający intelektualnie, podkreślając niezwykły talent autora do tworzenia ambitnej, ironicznej, filozoficznej i poruszającej prozy.
