Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język polski? Chcę i mogę! Część II: A1+ w.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Język polski - chcę i mogę!" jest przeznaczony do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1 według standardów ESOKJ z 2003 roku. Skierowany głównie do dorosłych, może również być używany przez młodzież. Książka została opracowana przez autorki, które zebrały swoje doświadczenia w pracy z początkującymi studentami na różnych kursach, m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Międzynarodowym Centrum Kształcenia Politechniki Krakowskiej oraz w placówkach prywatnych. Podręcznik kładzie nacisk na podejście komunikacyjne, które ma na celu rozwijanie umiejętności porozumiewania się w kontekście rzeczywistych sytuacji. Ważnym elementem jest tu rozwój sprawności językowych takich jak słuchanie, mówienie, pisanie i czytanie, w tym kompetencji lingwistycznych jak gramatyka, leksyka, fonologia czy ortografia. Materiał składa się z 15 jednostek, podzielonych na dwie części: pierwsza zawiera 12 jednostek w tym 9 podstawowych i 3 powtórzeniowe, a druga 8, z czego 6 podstawowych i 2 powtórzeniowe oraz dodatkowy suplement z ćwiczeniami i tekstami. Każdy blok trzech jednostek kończy się lekcją powtórzeniową, pozwalającą ocenić postępy w nauce. W lekcjach znajdziemy szeroki wybór ćwiczeń językowych oraz sytuacyjnych, których liczba waha się od 20 do 30 w zależności od omawianego tematu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Język polski - chcę i mogę!" jest przeznaczony do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1 według standardów ESOKJ z 2003 roku. Skierowany głównie do dorosłych, może również być używany przez młodzież. Książka została opracowana przez autorki, które zebrały swoje doświadczenia w pracy z początkującymi studentami na różnych kursach, m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Międzynarodowym Centrum Kształcenia Politechniki Krakowskiej oraz w placówkach prywatnych. Podręcznik kładzie nacisk na podejście komunikacyjne, które ma na celu rozwijanie umiejętności porozumiewania się w kontekście rzeczywistych sytuacji. Ważnym elementem jest tu rozwój sprawności językowych takich jak słuchanie, mówienie, pisanie i czytanie, w tym kompetencji lingwistycznych jak gramatyka, leksyka, fonologia czy ortografia. Materiał składa się z 15 jednostek, podzielonych na dwie części: pierwsza zawiera 12 jednostek w tym 9 podstawowych i 3 powtórzeniowe, a druga 8, z czego 6 podstawowych i 2 powtórzeniowe oraz dodatkowy suplement z ćwiczeniami i tekstami. Każdy blok trzech jednostek kończy się lekcją powtórzeniową, pozwalającą ocenić postępy w nauce. W lekcjach znajdziemy szeroki wybór ćwiczeń językowych oraz sytuacyjnych, których liczba waha się od 20 do 30 w zależności od omawianego tematu.
