Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Języczek-Podróżniczek i cztery pory roku Wiosna. Scenariusze grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci cztero- i pięcioletnich
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program terapeutyczny "Języczek-Podróżniczek i cztery pory roku" jest stworzony z myślą o dzieciach w wieku czterech i pięciu lat, które borykają się z opóźnieniami w rozwoju mowy. Składający się z czterech części, program ten łączy w sobie tematykę kolejnych pór roku: jesieni, zimy, wiosny i lata. Każda część oferuje 12 scenariuszy przeznaczonych do wykorzystania zarówno w regularnych grupowych zajęciach logopedycznych, jak i podczas indywidualnych zabaw. Mogą także być pomocne rodzicom pragnącym pracować nad mową swoich dzieci w warunkach domowych.
Książka jest niezwykle użyteczna dla logopedów, nauczycieli i pedagogów, ale przede wszystkim dla rodziców poszukujących urozmaiceń w terapii logopedycznej swoich dzieci. Choć ćwiczenia te nie są zamiennikiem profesjonalnej terapii, zdecydowanie wzbogacają proces nauki mowy, czyniąc go ciekawszym i bardziej przystępnym. Dzięki przeprowadzeniu licznych zajęć grupowych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, program zdobył uznanie dzieci oraz ich rodziców, co stanowi najlepszą rekomendację dla jego skuteczności i atrakcyjności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program terapeutyczny "Języczek-Podróżniczek i cztery pory roku" jest stworzony z myślą o dzieciach w wieku czterech i pięciu lat, które borykają się z opóźnieniami w rozwoju mowy. Składający się z czterech części, program ten łączy w sobie tematykę kolejnych pór roku: jesieni, zimy, wiosny i lata. Każda część oferuje 12 scenariuszy przeznaczonych do wykorzystania zarówno w regularnych grupowych zajęciach logopedycznych, jak i podczas indywidualnych zabaw. Mogą także być pomocne rodzicom pragnącym pracować nad mową swoich dzieci w warunkach domowych.
Książka jest niezwykle użyteczna dla logopedów, nauczycieli i pedagogów, ale przede wszystkim dla rodziców poszukujących urozmaiceń w terapii logopedycznej swoich dzieci. Choć ćwiczenia te nie są zamiennikiem profesjonalnej terapii, zdecydowanie wzbogacają proces nauki mowy, czyniąc go ciekawszym i bardziej przystępnym. Dzięki przeprowadzeniu licznych zajęć grupowych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, program zdobył uznanie dzieci oraz ich rodziców, co stanowi najlepszą rekomendację dla jego skuteczności i atrakcyjności.
