Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor książki zadaje kluczowe pytanie dotyczące zarządzania jakością (ZJ) w organizacjach. W odpowiedzi na nie przedstawia szczegółowe modele zjawisk kształtujących jakość na trzech poziomach: operacyjnym, taktycznym i strategicznym. W książce dowodzi prawdziwości tezy „Jakość kosztuje”, ukazując ZJ jako proces zarządzania potencjałem zasobów organizacyjnych. Twierdzi, że zapewnienie jakości to umiejętna alokacja dostępnych zasobów zgodna z przyjętą strategią, a doskonalenie polega na zwiększaniu dostępnego potencjału.
Kluczowym czynnikiem determinującym wykorzystanie potencjału organizacji jest zaangażowanie kierownictwa strategicznego w proces doskonalenia. Przywództwo tego poziomu ma na celu rozwijanie kompetencji zgodnie z paradygmatem Shewharta, a także przyjęcie odpowiedzialności za swoje decyzje. Ważne jest również tworzenie strategii rozwoju organizacji, która wspiera wzrost zrównoważony, oraz angażowanie interesariuszy w jej rozwój.
Recenzja książki stwierdza, że jest to oryginalna i wielowątkowa pozycja w dziedzinie nauki o zarządzaniu. Autor sprawnie przedstawia istotne rozważania na temat kompetencji lidera w kontekście zarządzania organizacją, opierając się na Systemie Pogłębionej Wiedzy Deminga (SPW). Podkreśla, że niezbędnym warunkiem zrównoważonego rozwoju organizacji jest przywództwo oparte na SPW. Książka ta skupia się szczególnie na roli i cechach przywództwa, dążąc do stworzenia modelu rozwoju potencjału organizacji i jego cykliczności.
Prof. ALK dr hab. inż. Jan M. Myszewski, autor tej monografii, od lat bada strukturę procesu zarządzania jakością. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uczy zarówno zarządzania jakością, jak i logistyki oraz produkcji. Jest autorem podręcznika „Po prostu jakość” i wielu publikacji w czasopismach naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
53.99 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Autor książki zadaje kluczowe pytanie dotyczące zarządzania jakością (ZJ) w organizacjach. W odpowiedzi na nie przedstawia szczegółowe modele zjawisk kształtujących jakość na trzech poziomach: operacyjnym, taktycznym i strategicznym. W książce dowodzi prawdziwości tezy „Jakość kosztuje”, ukazując ZJ jako proces zarządzania potencjałem zasobów organizacyjnych. Twierdzi, że zapewnienie jakości to umiejętna alokacja dostępnych zasobów zgodna z przyjętą strategią, a doskonalenie polega na zwiększaniu dostępnego potencjału.
Kluczowym czynnikiem determinującym wykorzystanie potencjału organizacji jest zaangażowanie kierownictwa strategicznego w proces doskonalenia. Przywództwo tego poziomu ma na celu rozwijanie kompetencji zgodnie z paradygmatem Shewharta, a także przyjęcie odpowiedzialności za swoje decyzje. Ważne jest również tworzenie strategii rozwoju organizacji, która wspiera wzrost zrównoważony, oraz angażowanie interesariuszy w jej rozwój.
Recenzja książki stwierdza, że jest to oryginalna i wielowątkowa pozycja w dziedzinie nauki o zarządzaniu. Autor sprawnie przedstawia istotne rozważania na temat kompetencji lidera w kontekście zarządzania organizacją, opierając się na Systemie Pogłębionej Wiedzy Deminga (SPW). Podkreśla, że niezbędnym warunkiem zrównoważonego rozwoju organizacji jest przywództwo oparte na SPW. Książka ta skupia się szczególnie na roli i cechach przywództwa, dążąc do stworzenia modelu rozwoju potencjału organizacji i jego cykliczności.
Prof. ALK dr hab. inż. Jan M. Myszewski, autor tej monografii, od lat bada strukturę procesu zarządzania jakością. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uczy zarówno zarządzania jakością, jak i logistyki oraz produkcji. Jest autorem podręcznika „Po prostu jakość” i wielu publikacji w czasopismach naukowych.