Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Spadające wskaźniki rynkowe, prognozy ekonomistów zwiastujące kolejne trudności oraz klienci skrupulatnie liczący każdy wydatek – to obraz, jaki wyłania się w czasach stagnacji gospodarczej. W tej rzeczywistości, choć ludzie nie przestali kupować, tradycyjny model sprzedaży stał się niewystarczający. W erze cyfrowej klienci mają nieograniczony dostęp do informacji i wymagają natychmiastowego zaspokojenia potrzeb, a ich oczekiwania wciąż rosną. Zrozumienie ich pragnień i dostosowanie oferty do ich wymagań jest teraz kluczowe. Konieczne staje się korzystanie z narzędzi, które pozwalają na nawiązywanie relacji z klientami, rozbudowywanie sieci kontaktów i skuteczne przekazywanie wartościowych treści.
Kryzys otwiera nowe możliwości dla tych sprzedawców, którzy potrafią spojrzeć na sytuację z kreatywnej perspektywy. Lakhani oferuje narzędzia i wiedzę, które umożliwiają odzyskanie pewności siebie, budowanie strategicznych sojuszy, dotarcie do wartościowych klientów i osiąganie zaskakująco wysokich zysków. Bez względu na to, czy działasz w handlu detalicznym, sprzedajesz rozwiązania B2B, zajmujesz się nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz własną firmę, informacje zawarte w tej książce pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, osiągnąć większy sukces i w pełni wykorzystać otwierające się w kryzysie możliwości. Pamiętaj, że kryzys w końcu minie, a ci, którzy potrafią się do niego przystosować, będą pierwsi, by czerpać korzyści w czasach pokryzysowego rozkwitu.
Czy jesteś gotowy, by zarabiać pomimo kryzysu?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Spadające wskaźniki rynkowe, prognozy ekonomistów zwiastujące kolejne trudności oraz klienci skrupulatnie liczący każdy wydatek – to obraz, jaki wyłania się w czasach stagnacji gospodarczej. W tej rzeczywistości, choć ludzie nie przestali kupować, tradycyjny model sprzedaży stał się niewystarczający. W erze cyfrowej klienci mają nieograniczony dostęp do informacji i wymagają natychmiastowego zaspokojenia potrzeb, a ich oczekiwania wciąż rosną. Zrozumienie ich pragnień i dostosowanie oferty do ich wymagań jest teraz kluczowe. Konieczne staje się korzystanie z narzędzi, które pozwalają na nawiązywanie relacji z klientami, rozbudowywanie sieci kontaktów i skuteczne przekazywanie wartościowych treści.
Kryzys otwiera nowe możliwości dla tych sprzedawców, którzy potrafią spojrzeć na sytuację z kreatywnej perspektywy. Lakhani oferuje narzędzia i wiedzę, które umożliwiają odzyskanie pewności siebie, budowanie strategicznych sojuszy, dotarcie do wartościowych klientów i osiąganie zaskakująco wysokich zysków. Bez względu na to, czy działasz w handlu detalicznym, sprzedajesz rozwiązania B2B, zajmujesz się nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz własną firmę, informacje zawarte w tej książce pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, osiągnąć większy sukces i w pełni wykorzystać otwierające się w kryzysie możliwości. Pamiętaj, że kryzys w końcu minie, a ci, którzy potrafią się do niego przystosować, będą pierwsi, by czerpać korzyści w czasach pokryzysowego rozkwitu.
Czy jesteś gotowy, by zarabiać pomimo kryzysu?
