Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorki dobrze znanej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” tym razem skupiają się na edukacji, oferując porady dotyczące wspierania dzieci w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych oraz motywowania ich do osiągnięć szkolnych. Na podstawie rzeczywistych sytuacji, autorki dostarczają wskazówek dla rodziców i nauczycieli, jak wspólnie stawiać czoła wyzwaniom związanym z nauką i jak radzić sobie z emocjami, które mogą być przeszkodą w edukacji. Publikacja jest wynikiem współpracy Elaine Mazlish i Adele Faber z doświadczonymi nauczycielkami Lisą Nyberg i Rosalyn Anstine Templeton, a teraz dostępna jest w nowej, odświeżonej oprawie graficznej. Opracowanie to pochodzi od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorki dobrze znanej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” tym razem skupiają się na edukacji, oferując porady dotyczące wspierania dzieci w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych oraz motywowania ich do osiągnięć szkolnych. Na podstawie rzeczywistych sytuacji, autorki dostarczają wskazówek dla rodziców i nauczycieli, jak wspólnie stawiać czoła wyzwaniom związanym z nauką i jak radzić sobie z emocjami, które mogą być przeszkodą w edukacji. Publikacja jest wynikiem współpracy Elaine Mazlish i Adele Faber z doświadczonymi nauczycielkami Lisą Nyberg i Rosalyn Anstine Templeton, a teraz dostępna jest w nowej, odświeżonej oprawie graficznej. Opracowanie to pochodzi od wydawcy.
