Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Interwencje społeczne dla nastolatków z zespołem Aspergera
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi doskonałe źródło wiedzy dla osób zaangażowanych w organizowanie i prowadzenie treningów socjalizacyjnych dla nastolatków z Zespołem Aspergera. Skierowana jest do rodziców, nauczycieli, doradców oraz terapeutów, którzy pragną lepiej zrozumieć problemy, z jakimi zmagają się młodzi ludzie w zakresie komunikacji i interakcji społecznych, zwłaszcza w okresie dojrzewania i w grupach rówieśników. Autorzy prezentują program interwencyjny, który koncentruje się na rozwijaniu umiejętności społecznych, co ma na celu ułatwienie nawiązywania relacji z rówieśnikami i zdobywanie ich akceptacji. W pierwszej części książki czytelnik znajdzie omówienie podstaw metodologicznych, językowych, filozoficznych i naukowych, które stanowią fundament tego podejścia. Druga, bardziej praktyczna część, opisuje takie zagadnienia, jak struktura sesji, potencjalne trudności i ich rozwiązania, znaczenie podejścia terapeutycznego, rola rodziców oraz przykładowy plan kursu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi doskonałe źródło wiedzy dla osób zaangażowanych w organizowanie i prowadzenie treningów socjalizacyjnych dla nastolatków z Zespołem Aspergera. Skierowana jest do rodziców, nauczycieli, doradców oraz terapeutów, którzy pragną lepiej zrozumieć problemy, z jakimi zmagają się młodzi ludzie w zakresie komunikacji i interakcji społecznych, zwłaszcza w okresie dojrzewania i w grupach rówieśników. Autorzy prezentują program interwencyjny, który koncentruje się na rozwijaniu umiejętności społecznych, co ma na celu ułatwienie nawiązywania relacji z rówieśnikami i zdobywanie ich akceptacji. W pierwszej części książki czytelnik znajdzie omówienie podstaw metodologicznych, językowych, filozoficznych i naukowych, które stanowią fundament tego podejścia. Druga, bardziej praktyczna część, opisuje takie zagadnienia, jak struktura sesji, potencjalne trudności i ich rozwiązania, znaczenie podejścia terapeutycznego, rola rodziców oraz przykładowy plan kursu.
