Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Innowacje w zarządzaniu
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka, odzwierciedlająca aktualne trendy w nauce oraz praktykach biznesowych, skupia się na ciągłym poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej przez firmy. Autorzy są głęboko przekonani o znaczeniu innowacji w budowaniu konkurencyjności i zdobywaniu przewagi nad rywalami na rynku. W artykułach zawartych w tej publikacji podkreślają, że innowacje mogą być wdrażane w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, obejmujących marketing, projektowanie, podnoszenie jakości, badania i rozwój, jak również w szkolenia, finanse i logistykę. Te innowacyjne rozwiązania nie tylko napędzają rozwój społeczno-gospodarczy miast i regionów, ale także odgrywają kluczową rolę w zarządzaniu instytucjami publicznymi.
Książka koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak istota innowacji, ich warunki wdrażania oraz narzędzia wsparcia, w tym społeczna odpowiedzialność biznesu, technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT), zarządzanie relacjami z klientami (CRM), analiza dużych zbiorów danych (Big Data), oraz aspekty marketingowe i controllingowe. Szczególnie uwzględnia innowacje w sektorze publicznym, w tym w edukacji, w partnerstwach metropolitarnych i samorządach lokalnych. Podkreślono także znaczenie innowacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, z naciskiem na rolę kapitału ludzkiego w tworzeniu nowych rozwiązań innowacyjnych.
Tekst opracowany przez wydawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Ta książka, odzwierciedlająca aktualne trendy w nauce oraz praktykach biznesowych, skupia się na ciągłym poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej przez firmy. Autorzy są głęboko przekonani o znaczeniu innowacji w budowaniu konkurencyjności i zdobywaniu przewagi nad rywalami na rynku. W artykułach zawartych w tej publikacji podkreślają, że innowacje mogą być wdrażane w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, obejmujących marketing, projektowanie, podnoszenie jakości, badania i rozwój, jak również w szkolenia, finanse i logistykę. Te innowacyjne rozwiązania nie tylko napędzają rozwój społeczno-gospodarczy miast i regionów, ale także odgrywają kluczową rolę w zarządzaniu instytucjami publicznymi.
Książka koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak istota innowacji, ich warunki wdrażania oraz narzędzia wsparcia, w tym społeczna odpowiedzialność biznesu, technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT), zarządzanie relacjami z klientami (CRM), analiza dużych zbiorów danych (Big Data), oraz aspekty marketingowe i controllingowe. Szczególnie uwzględnia innowacje w sektorze publicznym, w tym w edukacji, w partnerstwach metropolitarnych i samorządach lokalnych. Podkreślono także znaczenie innowacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, z naciskiem na rolę kapitału ludzkiego w tworzeniu nowych rozwiązań innowacyjnych.
Tekst opracowany przez wydawcę.