Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informatyka. Teraz bajty MIGRA. Klasa 1. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Materiały do ćwiczeń w książce oferują zintegrowany system nauczania, obejmujący ponad 200 starannie opracowanych zadań i ćwiczeń. Klarowny układ graficzny umożliwia łatwe odnalezienie potrzebnych zagadnień, a przystępny język sprawia, że nauka staje się przyjemnością. Wykonując te ćwiczenia, uczniowie przyswajają różnorodne treści z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego. Dotyczą one między innymi opisywania ilustracji, zauważania różnic pomiędzy nimi, liczenia elementów, porządkowania liczb, a także operacji dodawania i odejmowania w zakresie do dziesięciu. Uczniowie rozwijają umiejętności tworzenia rysunków, znajomość liter oraz pisanie wyrazów. Treści obejmują również wybrane tematy z edukacji przyrodniczej i społecznej.
W pierwszej klasie uczniowie zapoznają się z programowaniem w środowisku Baltie, układając obrazy na scenie zgodnie z instrukcjami. W miarę postępów będą mogli tworzyć własne programy nie tylko w Baltie, ale także w popularnym środowisku Scratch, co rozwija ich kreatywność i umiejętności logicznego myślenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Materiały do ćwiczeń w książce oferują zintegrowany system nauczania, obejmujący ponad 200 starannie opracowanych zadań i ćwiczeń. Klarowny układ graficzny umożliwia łatwe odnalezienie potrzebnych zagadnień, a przystępny język sprawia, że nauka staje się przyjemnością. Wykonując te ćwiczenia, uczniowie przyswajają różnorodne treści z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego. Dotyczą one między innymi opisywania ilustracji, zauważania różnic pomiędzy nimi, liczenia elementów, porządkowania liczb, a także operacji dodawania i odejmowania w zakresie do dziesięciu. Uczniowie rozwijają umiejętności tworzenia rysunków, znajomość liter oraz pisanie wyrazów. Treści obejmują również wybrane tematy z edukacji przyrodniczej i społecznej.
W pierwszej klasie uczniowie zapoznają się z programowaniem w środowisku Baltie, układając obrazy na scenie zgodnie z instrukcjami. W miarę postępów będą mogli tworzyć własne programy nie tylko w Baltie, ale także w popularnym środowisku Scratch, co rozwija ich kreatywność i umiejętności logicznego myślenia.
