Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ilustrowane prawo reklamy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka szczegółowo omawia kluczowe regulacje dotyczące prawa reklamy. Zawiera analizy takich ustaw jak ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, oraz ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Także prawo własności przemysłowej jest tutaj istotnym tematem. Najnowsze wydanie zostało wzbogacone o liczne ilustracje, co ułatwia czytelnikom zrozumienie różnorodnych form reklamy oraz mechanizmów stosowanych w branży. Ponadto, książka porusza kwestie związane z nowymi trendami, zwłaszcza w kontekście rozwoju mediów społecznościowych. Zawiera również dyskusje na temat nowych problemów, takich jak profilowanie reklam czy zakazy dotyczące reklamy solarium.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka szczegółowo omawia kluczowe regulacje dotyczące prawa reklamy. Zawiera analizy takich ustaw jak ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, oraz ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Także prawo własności przemysłowej jest tutaj istotnym tematem. Najnowsze wydanie zostało wzbogacone o liczne ilustracje, co ułatwia czytelnikom zrozumienie różnorodnych form reklamy oraz mechanizmów stosowanych w branży. Ponadto, książka porusza kwestie związane z nowymi trendami, zwłaszcza w kontekście rozwoju mediów społecznościowych. Zawiera również dyskusje na temat nowych problemów, takich jak profilowanie reklam czy zakazy dotyczące reklamy solarium.