Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Helena Rubinstein
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Helena Rubinstein, ikona przemysłu kosmetycznego, opuściła krakowski Kazimierz w latach 90. XIX wieku, mając zaledwie 23 lata. Po krótkim pobycie w Wiedniu, wyjechała do Australii, gdzie początkowo pracowała jako guwernantka i kelnerka. To właśnie w Melbourne otworzyła swój pierwszy salon piękności, kładąc podwaliny pod swoje przyszłe imperium. Rubinstein starannie budowała swój wizerunek i często modyfikowała historię swojego życia, by lepiej pasowała do jej własnej legendy. Książka przybliża te nieznane epizody z początków jej kariery, które stały się fundamentem dla pierwszej globalnej marki kosmetycznej. Znana z chwytliwego sloganu „Uroda to władza”, stworzyła przedsiębiorstwo, które w okresie swojego największego rozkwitu zatrudniało 30 tysięcy kobiet na całym świecie i było symbolem elegancji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Helena Rubinstein, ikona przemysłu kosmetycznego, opuściła krakowski Kazimierz w latach 90. XIX wieku, mając zaledwie 23 lata. Po krótkim pobycie w Wiedniu, wyjechała do Australii, gdzie początkowo pracowała jako guwernantka i kelnerka. To właśnie w Melbourne otworzyła swój pierwszy salon piękności, kładąc podwaliny pod swoje przyszłe imperium. Rubinstein starannie budowała swój wizerunek i często modyfikowała historię swojego życia, by lepiej pasowała do jej własnej legendy. Książka przybliża te nieznane epizody z początków jej kariery, które stały się fundamentem dla pierwszej globalnej marki kosmetycznej. Znana z chwytliwego sloganu „Uroda to władza”, stworzyła przedsiębiorstwo, które w okresie swojego największego rozkwitu zatrudniało 30 tysięcy kobiet na całym świecie i było symbolem elegancji.
