Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach z radością zauważamy wzrost liczby badań analizujących edukacyjne skutki rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych. Cieszy fakt, że rosnąca liczba publikacji idzie w parze z poszerzaniem obszaru badań oraz z troską o ich merytoryczną jakość. W nurcie tych nowoczesnych i aktualnych dociekań znajduje się książka autorstwa Wojciecha Czerskiego. Jej treść może szczególnie zainteresować pedagogów i nauczycieli, którzy zafascynowani informatyką i mediami, dostrzegają, jak istotną rolę w edukacji współczesnej odgrywają technologie informacyjno-komunikacyjne w Polsce. Dzięki racjonalnemu i skutecznemu użyciu mediów cyfrowych, mogą oni lepiej realizować swoje zawodowe obowiązki, mając na uwadze dobro powierzonych im uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach z radością zauważamy wzrost liczby badań analizujących edukacyjne skutki rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych. Cieszy fakt, że rosnąca liczba publikacji idzie w parze z poszerzaniem obszaru badań oraz z troską o ich merytoryczną jakość. W nurcie tych nowoczesnych i aktualnych dociekań znajduje się książka autorstwa Wojciecha Czerskiego. Jej treść może szczególnie zainteresować pedagogów i nauczycieli, którzy zafascynowani informatyką i mediami, dostrzegają, jak istotną rolę w edukacji współczesnej odgrywają technologie informacyjno-komunikacyjne w Polsce. Dzięki racjonalnemu i skutecznemu użyciu mediów cyfrowych, mogą oni lepiej realizować swoje zawodowe obowiązki, mając na uwadze dobro powierzonych im uczniów.
