Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Google AdWords w praktyce - Przemysław Modrzewski -
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompleksowy przewodnik umożliwiający skuteczne zaistnienie w internecie poprzez wykorzystanie dynamicznie rozwijającego się medium reklamowego, jakim jest Google. Książka ta szczegółowo wyjaśnia, jak od podstaw stworzyć pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords. Przeczytasz tutaj o tym, jak projektować skuteczne przekazy reklamowe i dobierać trafne słowa kluczowe. Autorzy opisują, jak efektywnie korzystać z kluczowych narzędzi Google AdWords, takich jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, aby wesprzeć użytkowników w podejmowaniu przemyślanych decyzji w zakresie internetowych działań marketingowych. Przeznaczona zarówno dla początkujących w świecie marketingu w wyszukiwarkach, jak i dla tych, którzy chcą usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę na temat AdWords oraz narzędzi Google. Publikacja jest cennym zasobem zarówno dla osób zarządzających własnymi kampaniami AdWords, jak i dla marketerów, którzy zlecają ich realizację i monitorują postępy. Może zainteresować także przedsiębiorców prowadzących własne biznesy, poszukujących efektywnego i ekonomicznego sposobu na promocję swojej działalności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompleksowy przewodnik umożliwiający skuteczne zaistnienie w internecie poprzez wykorzystanie dynamicznie rozwijającego się medium reklamowego, jakim jest Google. Książka ta szczegółowo wyjaśnia, jak od podstaw stworzyć pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords. Przeczytasz tutaj o tym, jak projektować skuteczne przekazy reklamowe i dobierać trafne słowa kluczowe. Autorzy opisują, jak efektywnie korzystać z kluczowych narzędzi Google AdWords, takich jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, aby wesprzeć użytkowników w podejmowaniu przemyślanych decyzji w zakresie internetowych działań marketingowych. Przeznaczona zarówno dla początkujących w świecie marketingu w wyszukiwarkach, jak i dla tych, którzy chcą usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę na temat AdWords oraz narzędzi Google. Publikacja jest cennym zasobem zarówno dla osób zarządzających własnymi kampaniami AdWords, jak i dla marketerów, którzy zlecają ich realizację i monitorują postępy. Może zainteresować także przedsiębiorców prowadzących własne biznesy, poszukujących efektywnego i ekonomicznego sposobu na promocję swojej działalności.
