Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Funkcje psychofizyczne. Percepcja wzrokowa. Poziom 3. Karty pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja skierowana jest do uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, którzy napotykają trudności w rozpoznawaniu i różnicowaniu bodźców wzrokowych. W rezultacie mają oni problemy z orientacją w przestrzeni, poruszaniem się oraz oceną odległości, kształtu i wielkości obiektów.
Zawartość książki obejmuje 102 karty z różnorodnymi zadaniami, w tym wykreślanki, wycinanki, zabawy ze spinnerem, oraz zadania skupiające się na znajdowaniu różnic, symetrii, kodowaniu i matematyce. Ćwiczenia są zgodne z tematycznymi wymaganiami podstawy programowej oraz preferowanymi przez nauczycieli formami aktywności, wzbogacając je o elementy logicznego myślenia i programowania.
Poruszane tematy obejmują pory roku i miesiące, symbole pogodowe, święta i ich atrybuty, a także zagadnienia związane z owadami, roślinami, zwierzętami, przyborami szkolnymi, miastami w Polsce i Europie. Dodatkowo, ćwiczenia obejmują figury, kształty oraz liczby i działania matematyczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja skierowana jest do uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, którzy napotykają trudności w rozpoznawaniu i różnicowaniu bodźców wzrokowych. W rezultacie mają oni problemy z orientacją w przestrzeni, poruszaniem się oraz oceną odległości, kształtu i wielkości obiektów.
Zawartość książki obejmuje 102 karty z różnorodnymi zadaniami, w tym wykreślanki, wycinanki, zabawy ze spinnerem, oraz zadania skupiające się na znajdowaniu różnic, symetrii, kodowaniu i matematyce. Ćwiczenia są zgodne z tematycznymi wymaganiami podstawy programowej oraz preferowanymi przez nauczycieli formami aktywności, wzbogacając je o elementy logicznego myślenia i programowania.
Poruszane tematy obejmują pory roku i miesiące, symbole pogodowe, święta i ich atrybuty, a także zagadnienia związane z owadami, roślinami, zwierzętami, przyborami szkolnymi, miastami w Polsce i Europie. Dodatkowo, ćwiczenia obejmują figury, kształty oraz liczby i działania matematyczne.
