Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fotoalbum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W „Fotoalbumie” Tomasza Majzela odkrywamy serię wierszy, w których minimalizm językowy jest kluczem do ukazania najgłębszych prawd. Majzel z wielką starannością dobiera słowa, nadając im znaczenie poprzez ich oszczędne użycie i precyzyjne wybory. Jego poetycki styl cechuje się powściągliwością, co pozwala stworzyć wyjątkowy nastrój sprzyjający refleksji nad przemyślnie sformułowanymi myślami.
Na stronach tych wierszy odnajdujemy obraz samotności w małym, nieruchomym miasteczku, gdzie natura zdaje się być obojętna. Główna postać, pełniąca rolę przechodnia i filozofa, przede wszystkim jednak zasługuje na miano uważnego obserwatora rzeczywistości. Dzięki swojej subiektywnej perspektywie, z niezwykłą wnikliwością interpretuje szczegóły otoczenia.
Stara się pojąć sens istnienia w miejscu styku osobistego wnętrza i świata zewnętrznego, obszarów często w konflikcie. Cisza, którą Majzel buduje w swojej poezji, wymaga cierpliwego wsłuchiwania się, by móc odkryć w niej subtelne kontury słów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W „Fotoalbumie” Tomasza Majzela odkrywamy serię wierszy, w których minimalizm językowy jest kluczem do ukazania najgłębszych prawd. Majzel z wielką starannością dobiera słowa, nadając im znaczenie poprzez ich oszczędne użycie i precyzyjne wybory. Jego poetycki styl cechuje się powściągliwością, co pozwala stworzyć wyjątkowy nastrój sprzyjający refleksji nad przemyślnie sformułowanymi myślami.
Na stronach tych wierszy odnajdujemy obraz samotności w małym, nieruchomym miasteczku, gdzie natura zdaje się być obojętna. Główna postać, pełniąca rolę przechodnia i filozofa, przede wszystkim jednak zasługuje na miano uważnego obserwatora rzeczywistości. Dzięki swojej subiektywnej perspektywie, z niezwykłą wnikliwością interpretuje szczegóły otoczenia.
Stara się pojąć sens istnienia w miejscu styku osobistego wnętrza i świata zewnętrznego, obszarów często w konflikcie. Cisza, którą Majzel buduje w swojej poezji, wymaga cierpliwego wsłuchiwania się, by móc odkryć w niej subtelne kontury słów.
