Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Employer branding po polsku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Employer branding nie jest po prostu kolejnym modnym zwrotem, wymyślonym przez działy HR, by uzyskać budżet na mało potrzebne szkolenia. Przeciwnie, dobrze prowadzone działania w zakresie employer brandingu mogą być niedrogie, a czasem nawet bezkosztowe, co pokazują przykłady wielu polskich firm. Takie rozwiązania powodują, że firma staje się atrakcyjnym miejscem pracy, gdzie pracownicy mogą rozwijać się i pracować z zaangażowaniem.
Bycie atrakcyjnym pracodawcą przynosi wiele korzyści, szczególnie w czasie, gdy popyt na utalentowanych pracowników przewyższa ich dostępność. Przedsiębiorstwa, które potrafią zaoferować coś więcej niż standardowe wynagrodzenie, darmowe owoce czy kartę MultiSport, zyskują znaczącą przewagę. To "coś", co przyciąga i motywuje, powoduje, że pracownicy chętniej podejmują nowe wyzwania, z pasją angażują się w realizację projektów i są gotowi poświęcić dodatkowy czas na rzecz zespołu i klientów.
Zastanawiasz się, co stanowi to wyjątkowe "coś" i jak możesz je wdrożyć w swojej organizacji? Zapraszam do lektury, która odkryje przed Tobą sekrety efektywnego employer brandingu w warunkach polskiego rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Employer branding nie jest po prostu kolejnym modnym zwrotem, wymyślonym przez działy HR, by uzyskać budżet na mało potrzebne szkolenia. Przeciwnie, dobrze prowadzone działania w zakresie employer brandingu mogą być niedrogie, a czasem nawet bezkosztowe, co pokazują przykłady wielu polskich firm. Takie rozwiązania powodują, że firma staje się atrakcyjnym miejscem pracy, gdzie pracownicy mogą rozwijać się i pracować z zaangażowaniem.
Bycie atrakcyjnym pracodawcą przynosi wiele korzyści, szczególnie w czasie, gdy popyt na utalentowanych pracowników przewyższa ich dostępność. Przedsiębiorstwa, które potrafią zaoferować coś więcej niż standardowe wynagrodzenie, darmowe owoce czy kartę MultiSport, zyskują znaczącą przewagę. To "coś", co przyciąga i motywuje, powoduje, że pracownicy chętniej podejmują nowe wyzwania, z pasją angażują się w realizację projektów i są gotowi poświęcić dodatkowy czas na rzecz zespołu i klientów.
Zastanawiasz się, co stanowi to wyjątkowe "coś" i jak możesz je wdrożyć w swojej organizacji? Zapraszam do lektury, która odkryje przed Tobą sekrety efektywnego employer brandingu w warunkach polskiego rynku.
