Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 2. Zeszyt ćwiczeń. Informatyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Informatyka" dla klasy 2 oferuje zaawansowany poziom nauczania, gwarantując pełną zgodność z podstawą programową. Dzięki zadaniom i filmom instruktażowym, uczniowie zdobywają umiejętności w obsłudze podstawowych programów komputerowych, takich jak Paint i Word, jednocześnie ucząc się rozwiązywania realnych problemów. Różnorodne gry edukacyjne są zaprojektowane, by rozwijać kreatywne myślenie, wspierać pracę zespołową i oferować solidne podstawy programowania.
Program nauczania kładzie nacisk na kształtowanie spostrzegawczości, szybkiej reakcji oraz umiejętności samodzielnego myślenia przez korzystanie z narzędzi informatycznych. Promuje on także rozwijanie wyobraźni i myślenia skojarzeniowego, jednocześnie budując kompetencje społeczne, które są niezbędne zarówno w szkole, jak i w życiu codziennym.
Podręcznik ułatwia przyswajanie kluczowych zagadnień informatycznych poprzez przejrzyste, krok po kroku, instrukcje wsparte licznymi zdjęciami i zrzutami ekranowymi. Nauka programowania jest wpleciona w zabawę – gry w aplikacji intuicyjnie rozwijają zdolności kodowania, logicznego myślenia oraz umiejętności dążenia do celu. Wspierają również cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Interaktywna aplikacja, powiązana z zeszytem ćwiczeń, umożliwia samodzielną naukę, oferując polecenia w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodne informacje zwrotne na każdym etapie rozgrywki i rozwiązywania problemów. Uczy też bezpieczeństwa oraz sprawnego korzystania z komputera, myszy i klawiatury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Informatyka" dla klasy 2 oferuje zaawansowany poziom nauczania, gwarantując pełną zgodność z podstawą programową. Dzięki zadaniom i filmom instruktażowym, uczniowie zdobywają umiejętności w obsłudze podstawowych programów komputerowych, takich jak Paint i Word, jednocześnie ucząc się rozwiązywania realnych problemów. Różnorodne gry edukacyjne są zaprojektowane, by rozwijać kreatywne myślenie, wspierać pracę zespołową i oferować solidne podstawy programowania.
Program nauczania kładzie nacisk na kształtowanie spostrzegawczości, szybkiej reakcji oraz umiejętności samodzielnego myślenia przez korzystanie z narzędzi informatycznych. Promuje on także rozwijanie wyobraźni i myślenia skojarzeniowego, jednocześnie budując kompetencje społeczne, które są niezbędne zarówno w szkole, jak i w życiu codziennym.
Podręcznik ułatwia przyswajanie kluczowych zagadnień informatycznych poprzez przejrzyste, krok po kroku, instrukcje wsparte licznymi zdjęciami i zrzutami ekranowymi. Nauka programowania jest wpleciona w zabawę – gry w aplikacji intuicyjnie rozwijają zdolności kodowania, logicznego myślenia oraz umiejętności dążenia do celu. Wspierają również cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Interaktywna aplikacja, powiązana z zeszytem ćwiczeń, umożliwia samodzielną naukę, oferując polecenia w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodne informacje zwrotne na każdym etapie rozgrywki i rozwiązywania problemów. Uczy też bezpieczeństwa oraz sprawnego korzystania z komputera, myszy i klawiatury.
