Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja w warunkach wielokulturowości. Konteksty społeczno-metodyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi wyjątkową próbę zaprezentowania oryginalnych wyników badań naukowych i działań praktycznych w zakresie edukacji międzykulturowej, ujmowanych w szerokim kontekście społecznym i metodologicznym. Dzięki podobnym opracowaniom, żywa debata na temat edukacji w warunkach wielokulturowości przyciąga przedstawicieli z różnych ośrodków naukowych oraz nauczycieli. Publikacja ta odpowiada nie tylko na pytania dotyczące roli edukacji międzykulturowej w pedagogice i potencjalnych obszarów, które może obejmować, ale również bada relacje między środowiskiem życia, edukacją a funkcjonowaniem człowieka. Złożone problemy związane z wielokulturowością, edukacją oraz człowiekiem wymagają dogłębnych analiz i badań prowadzonych przez nauki społeczne oraz humanistyczne. Książka ta, dzięki swojemu interdyscyplinarnemu podejściu, wnosi istotny wkład w te badania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi wyjątkową próbę zaprezentowania oryginalnych wyników badań naukowych i działań praktycznych w zakresie edukacji międzykulturowej, ujmowanych w szerokim kontekście społecznym i metodologicznym. Dzięki podobnym opracowaniom, żywa debata na temat edukacji w warunkach wielokulturowości przyciąga przedstawicieli z różnych ośrodków naukowych oraz nauczycieli. Publikacja ta odpowiada nie tylko na pytania dotyczące roli edukacji międzykulturowej w pedagogice i potencjalnych obszarów, które może obejmować, ale również bada relacje między środowiskiem życia, edukacją a funkcjonowaniem człowieka. Złożone problemy związane z wielokulturowością, edukacją oraz człowiekiem wymagają dogłębnych analiz i badań prowadzonych przez nauki społeczne oraz humanistyczne. Książka ta, dzięki swojemu interdyscyplinarnemu podejściu, wnosi istotny wkład w te badania.
