Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dysleksja z perspektywy dorosłości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka poświęcona jest doświadczeniom osób z dysleksją, które sięgają okresu szkolnego i rozciągają na dorosłe życie, prezentowanym z perspektywy dorosłych. Wyróżnia się na tle licznych publikacji dotyczących dzieci z dysleksją tym, że sięga poza doświadczenia związane z edukacją szkolną. Skupia się na tym, w jaki sposób badane osoby dorosłe uczą się żyć z dysleksją i rozwijają indywidualne strategie radzenia sobie z jej wyzwaniami w dorosłym życiu. W retrospektywnych narracjach biograficznych ukazywane są szkolne trudności, co prowadzi do refleksji nad ich sensem i znaczeniem. W części teoretycznej analizowane są specyficzne objawy dysleksji u dorosłych, zagadnienia związane z diagnozą funkcjonalną oraz najnowsze klasyfikacje tego zaburzenia (ICD-11, DSM-5).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka poświęcona jest doświadczeniom osób z dysleksją, które sięgają okresu szkolnego i rozciągają na dorosłe życie, prezentowanym z perspektywy dorosłych. Wyróżnia się na tle licznych publikacji dotyczących dzieci z dysleksją tym, że sięga poza doświadczenia związane z edukacją szkolną. Skupia się na tym, w jaki sposób badane osoby dorosłe uczą się żyć z dysleksją i rozwijają indywidualne strategie radzenia sobie z jej wyzwaniami w dorosłym życiu. W retrospektywnych narracjach biograficznych ukazywane są szkolne trudności, co prowadzi do refleksji nad ich sensem i znaczeniem. W części teoretycznej analizowane są specyficzne objawy dysleksji u dorosłych, zagadnienia związane z diagnozą funkcjonalną oraz najnowsze klasyfikacje tego zaburzenia (ICD-11, DSM-5).
