Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dysleksja. Historia Lilki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Drogi rodzicu, nauczycielu lub specjalisto! Jeśli trzymasz tę książkę, to z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważna jest rozmowa z dzieckiem lub uczniem na temat dysleksji oraz szeroko pojętej różnorodności. Wspieranie osoby z dysleksją to nie jednorazowe działanie, lecz ciągły proces. Wspólne czytanie historii o Lilce, czy to w domowym zaciszu, czy w gronie całej klasy, z pewnością stanie się częścią tych niezbędnych interakcji. Dziękuję za to, że podejmujesz ten istotny krok!
„Mogę nadal popełniać błędy ortograficzne, ale przynajmniej jestem szczęśliwy” – mówi Krystian, dorosły z dysleksją, który doświadczył trudnych chwil podczas swojej edukacji szkolnej. To stanowczo podkreśla, że naszym celem nie jest wyeliminowanie dysleksji, lecz usunięcie barier edukacyjnych, z jakimi borykają się osoby z dysleksją.
Z poważaniem,
Pedagog Michalina
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Drogi rodzicu, nauczycielu lub specjalisto! Jeśli trzymasz tę książkę, to z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważna jest rozmowa z dzieckiem lub uczniem na temat dysleksji oraz szeroko pojętej różnorodności. Wspieranie osoby z dysleksją to nie jednorazowe działanie, lecz ciągły proces. Wspólne czytanie historii o Lilce, czy to w domowym zaciszu, czy w gronie całej klasy, z pewnością stanie się częścią tych niezbędnych interakcji. Dziękuję za to, że podejmujesz ten istotny krok!
„Mogę nadal popełniać błędy ortograficzne, ale przynajmniej jestem szczęśliwy” – mówi Krystian, dorosły z dysleksją, który doświadczył trudnych chwil podczas swojej edukacji szkolnej. To stanowczo podkreśla, że naszym celem nie jest wyeliminowanie dysleksji, lecz usunięcie barier edukacyjnych, z jakimi borykają się osoby z dysleksją.
Z poważaniem,
Pedagog Michalina
